مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

حمایت نیکوکاران از ایتام و فرزندان نیازمند، یکی از درس های عاشوراست

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، گفت: مردم نیکوکار و عاشقان اباعبدا... الحسین(ع) می توانند با پیوستن به طرح اکرام، حمایت مادی و معنوی از یک یا چند فرزند یتیم را برعهده بگیرند.

شناسه خبر: 18927
حمایت نیکوکاران از ایتام و فرزندان نیازمند، یکی از درس های عاشوراست

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه در عزاداری امام حسین(ع) نکته های بسیار و در واقعه کربلا صحنه های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن یادآور موضوعی برای ما است، اظهار داشت: خیراندیشان و مردم نیکوکار می توانند در ایام اربعین حسینی(ع)، با یادآوری واقعه کربلا به هر نیتی، برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان نیازمند اقدام کنند.

کریم زارع با اشاره به اینکه در احادیث بیان شده"اگر یتیمی گریه کند عرش خدا به لرزه در می آید"، ادامه داد: سه ساله امام حسین(ع) هم یکی از درس های عاشوراست و می خواهد به ما بگوید که مسلمان باید مهر و عطوفت خود را به کودکان یتیم و محروم نشان دهد و مراقب رفتارهایی که انجام می دهد، باشد.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر بیش از ۳۲ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش این نهاد هستند، افزود: در طرح اکرام ایتام و محسنین، افراد نیکوکار با حمایت مالی و پرداخت ماهیانه مبالغی به حساب مستقیم یک یا چند فرزند یتیم و نیازمند در طول ایام سال در رفع مشکلات مادی و معنوی این فرزندان مشارکت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه مردم از شیفتگان و عاشقان راستین اهل بیت عصمت و طهارت هستند و در عمل و رفتار جمعی نیز همواره پایبندی خود به این صراط مستقیم هدایت را نشان داده اند، گفت: نیکوکاران برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، یا با ثبت نام در مسیر الکترونیکی Ekram.emdad.ir همچنین ارسال عدد ۰۳۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ نسبت به حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار