شنبه 06 مرداد، 1403

کدخبر: 12660 04:40 1402/11/24

۶۶۵ پروانه استاندارد در استان اصفهان تمدید شد

دسته‌بندی: زیربنایی ، استان‌ها

۶۶۵ پروانه استاندارد در استان اصفهان تمدید شد

دسته‌بندی: زیربنایی ، استان‌ها

سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۸۵ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر و تعداد ۶۶۵ پروانه استاندارد تمدید شده است.

مهدی هادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۵ کمیته علائم در این استان برگزار شد که در این کمیته‌ها ۳۸۵ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر و تعداد ۶۶۵ پروانه استاندارد تمدید شده است.

وی با اشاره به بررسی ۵۷ پرونده در کمیته علائم این استان خاطر نشان کرد: در این کمیته پرونده واحدهای متقاضی کاربرد علامت استاندارد در صنایع مختلف از جمله برق، الکترونیک، مکانیک و فلزشناسی، ساختمانی و معدنی، شیمیایی، نساجی و چرم، غذایی، بهداشتی و آرایشی، نساجی و چرم بررسی و در مورد آنها تصمیم‌گیری شد.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت: در سال مزین به نام «مهار تورم و رشد تولید» این اداره کل با تمام توان در راستای تحقق اهداف سازمانی گام برداشته و برای حفظ و ارتقا محصولات با کیفیت، پرونده واحدهای تولیدی متقاضی پروانه استاندارد را در کمترین زمان ممکن بررسی و اقدامات قانونی لازم را تا صدور پروانه انجام خواهد داد.

 

برچسب: اصفهان ، اداره کل استاندارد استان اصفهان ، پروانه استاندارد



https://jahaneghtesad.com/direct/12660


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |