یکشنبه 09 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 5081 01:26 1402/04/17
برای نخستین بار در صنعت لوازم خانگی

گروه انتخاب، مجوز اپراتور بازارگاه حمل و نقل جاده ای را دریافت کرد

دسته‌بندی: ترابری ، استان‌ها
برای نخستین بار در صنعت لوازم خانگی

گروه انتخاب، مجوز اپراتور بازارگاه حمل و نقل جاده ای را دریافت کرد

دسته‌بندی: ترابری ، استان‌ها

هلدینگ لجستیک گروه انتخاب موفق به دریافت نخستین مجوز اپراتور بازارگاه الکترونیکی حمل و نقل جاده ای کالا در بین شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی در کشور شد.

مدیرعامل هلدینگ لجستیک گروه انتخاب با اشاره به اعطای مجوز اپراتور بازارگاه الکترونیکی حمل و نقل جاده ای کالا از سوی سازمان راهداری به هلدینگ لجستیک گروه انتخاب اظهار کرد: کاهش هزینه های حمل، مدیریت زمان، کوتاه شدن دست واسطه ها و افزایش رضایت مشتری از ویژگی های در اختیار داشتن این مجوز است.

هومن پشنگیان با اشاره به اینکه استفاده از این امکان می تواند منجر به خدمت رسانی بهتر شود، گفت: از آنجاکه استان اصفهان مقام نخست حمل و نقل را در کشور دارد و یک مرکز ترانزیتی است، با کسب این مجوز فرصت‌های زیادی در این زمینه فراهم خواهد شد. چراکه در حال حاضر تنها ۵ شرکت حمل و نقلی در کشور با این مجوز در سطح کلان فعالیت می کنند؛ علاوه بر اینکه هم اکنون ۴۶۵۰ شرکت در حوزه حمل و نقل در کشور فعالیت دارند و از خدمات ۵ بازارگاهی که در کشور وجود دارد، برای جذب ناوگان استفاده می کنند.

وی در خصوص جزئیات دریافت این مجوز گفت: مجوز بازارگاه ها در سال های اخیر با شرایط ویژه از سوی سازمان راهداری به شرکت های فنی و مهندسی که گرید ۴ شورای عالی انفورماتیک را دارا بودند، ارائه شده است. داشتن زیرساخت های مناسب از جمله نرم‌افزار مناسبی که بتواند پاسخگوی سیستم و مورد تأیید سازمان راهداری باشد، از دیگر شرایط لازم برای دریافت مجوز بازارگاهی است که بر این اساس حدود ۳۰ شرکت در کشور این مجوز را دریافت کرده اند که از این تعداد تنها ۵ شرکت فعال هستند.

پشنگیان افزود: در حوزه صنعت لوازم خانگی گروه انتخاب نخستین مجموعه ای است که این مجوز را از سازمان راهداری دریافت کرده است.

وی افزود: باتوجه به این امکان جدید، مدت زمان رسیدن مرسوله ها به دست مصرف‌کننده کاهش می‌یابد. همچنین باتوجه به شبکه‌ای شدن اطلاعات با سازمان راهداری، امکان برنامه‌ریزی بهتر، افزایش ناوگان در دسترس و مدیریت هزینه های حمل و نقل وجود دارد. همچنین امکان مدیریت بهتر ناوگان از این طریق فراهم می شود؛ به عنوان مثال، اگر راننده ناوگان، وارد اصفهان شد و باری برای برگشت نداشت، از طریق اطلاعات شبکه ای با سازمان راهداری، مطلع می شویم و از این فرصت برای جابجایی مرسوله های خود استفاده می کنیم. به این ترتیب به جای اینکه کابین به اصطلاح خالی برود، بارگیری می شود، درنتیجه سوخت کمتری مصرف می شود، کالا زودتر به دست مصرف کننده می رسد و همچنین علاوه بر صرفه جویی زمان و هزینه، آلایندگی کمتری هم اتفاق می افتد و درمجموع می توان گفت بهترین و بیشترین بهره برداری از ناوگان باری کشور اتفاق می افتد.

مدیرعامل هلدینگ لجستیک گروه انتخاب، جمع آوری اطلاعات رانندگان به صورت مستقیم و کوتاه شدن دست واسطه ها و همچنین بهره برداری بهتر از ظرفیت ناوگان باری را از دیگر مزایای دریافت این مجوز دانست.

 

برچسب: جهان اقتصاد ، حمل و نقل جاده ای ، اخبار روز ، استان اصفهان ، خدمت رسانی ، گروه انتخاب ، سازمان راهداری ، شورای عالی انفورماتیک



https://jahaneghtesad.com/direct/5081


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |