کسب دو رتبه نخست شرکت گاز استان اصفهان در سومین دوره جشنواره شهید سلیمانی

شرکت گاز استان اصفهان در دو بخش گروه سرود و طراحی پوستر موفق شد رتبه نخست سومین دوره جشنواره شهید سلیمانی را به خود اختصاص دهد.

لینک کوتاه کپی شد
کسب دو رتبه نخست شرکت گاز استان اصفهان در سومین دوره جشنواره شهید سلیمانی

در آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره شهید سلیمانی که با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، برگزار شد تندیس سومین دوره جشنواره شهید سلیمانی به مهندس عسکری مدیر عامل این شرکت اهداء شد و از رئیس روابط عمومی و سرپرست گروه سرود، اعضای گروه سرود و همچنین آقای حشمت اله مره چادگانی برگزیده در بخش طراحی پوستر با اعطاء لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.

لازم بذکر است گروه سرود فرزندان کارکنان این شرکت با اجرای دو سرود حماسی و تاثیر گذار با موضوع سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در آیین اختتامیه سومین جشنواره شهید سلیمانی مورد تشویق معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و سایر مدیران ستادی و حاضرین در مراسم قرار گرفت.

خاطر نشان می سازد در این دوره از جشنواره به همت واحد روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج اقدامات خوبی در راستای افزایش مشارکت کارکنان و خانواده ها صورت گرفت که از جمله این موارد می توان به تشکیل گروه سرود فرزندان برای اولین بار در سطح شرکت گاز استان اصفهان، برگزاری کارگاه نقاشی ویژه جشنواره برای فرزندان کارکنان و مشارکت خوب همکاران و خانواده ها در بخش کتابخوانی جشنواره و سایر محورها و در نهایت کسب دو رتبه اول اشاره نمود.

اعضای گروه سرود شرکت گاز استان اصفهان آقایان محسن اصغرزاده (سرپرست)، حمیدرضا رنجکش (مسئول فنی)، مهدی بزرگزاد (مربی) و فرزندان کارکنان شامل: علیرضا رفیعی و محمدعطا معتمدی (تک خوان) و محمدطاها شمس، مهدی کریمی، محمد کریمی، علیرضا قنبری، علی خراسانی، امیرمحمد پرهیزگار، رادمان ابن نصیر، حسین سیف اللهی، محمدامین حیدریان، محمدحسین ملکوتی خواه، محمدیاسین براتی، امیرعلی توکلی و ایلیا اسداللهی می باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار