چرا باید درب ضد سرقت بخریم؟

شما برای افزایش امنیت محل سکونت یا محل کار خود چه کاری انجام داده‌اید؟ آیا با درب‌های ضد سرقت آشنا هستید؟ آیا می‌دانید که خرید درب ضد سرقت و نصب آن در خانه یا محل کار می‌تواند از ورود سارقین به محیط داخلی جلوگیری کند؟ درب ضد سرقت یکی از انواع درب‌های ساختمانی است که در برابر فشار، تخریب، ضربه و اهرم شدن مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد‌.

لینک کوتاه کپی شد
چرا باید درب ضد سرقت بخریم؟

خرید درب ضد سرقت

شما برای افزایش امنیت محل سکونت یا محل کار خود چه کاری انجام داده‌اید؟ آیا با درب‌های ضد سرقت آشنا هستید؟ آیا می‌دانید که خرید درب ضد سرقت و نصب آن در خانه یا محل کار می‌تواند از ورود سارقین به محیط داخلی جلوگیری کند؟ درب ضد سرقت یکی از انواع درب‌های ساختمانی است که در برابر فشار، تخریب، ضربه و اهرم شدن مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد‌.

این محصول دارای بدنه قدرتمند و قفل‌های خاص و مستحکمی است که می‌تواند به خوبی از خانه یا شرکت شما محافظت کند و کیفیت بالایی به ایمنی ساختمان اداری و مسکونی دهد. شرکت دژ یکی از برترین و بزرگترین تولیدکنندگان انواع درب ضد سرقت در سطح کشور محسوب می‌شود که قصد دارد در ادامه توضیحاتی در مورد این محصول به شما ارائه دهد.

تفاوت درب ضد سرقت با درب معمولی

درب ضد سرقت با درب معمولی تفاوت‌های زیادی دارد. این دو محصول نه تنها از نظر امنیت با یکدیگر متفاوت هستند بلکه از نظر ظاهری، ابعاد، قفل‌ها، استراکچر داخلی و... نیز با هم فرق می‌کنند. جالب است بدانید که قیمت این محصول با قیمت درب معمولی متفاوت است. از دیگر تفاوت‌های این دو نوع درب با یکدیگر، می‌توان به وجود عایق حرارتی و صوتی در درب ضد سرقت ترک و ایرانی اشاره کرد.

استراکچر داخلی در ضد سرقت

در ضد سرقت دارای استراکچر داخلی خاصی است‌. در قسمت داخلی این درب یک ورقه فولادی به کار می‌رود که باعث استحکام بسیار بالای محصول خواهد شد. شرکت دژ انواع درب ضد سرقت خود را در سه سری لوکس، درجه یک و اکونومی تولید و عرضه می‌کند. درب ضد سرقت اکونومی دارای ورقه فولادی ۷۰ درصد است. در درب‌های ضد سرقت سری درجه یک و سری لوکس، ورق فولادی سرتاسری به کار می‌رود. البته محصولات سری لوکس علاوه بر این ورقه‌های سرتاسری دارای قوطی‌کشی نیز هستند. قوطی‌کشی راهکاری برای افزایش امنیت این درب‌ها است.

خرید درب ضد سرقت

ابعاد درب ضد سرقت

برای درب‌های ضد سرقت ابعاد استانداردی در نظر گرفته می‌شود. ابعاد این محصول به صورت تک لنگه در کشور ما شامل ۱۰۵ در ۲۱۰ سانتی‌متر، ۱۱۰ در ۲۱۰ سانتی‌متر، ۱۱۵ در ۲۱۰ سانتی‌متر و ۱۱۵ در ۲۱۵ سانتی‌متر است. البته لازم به ذکر است که کاربردی‌ترین و متداول‌ترین ابعاد این محصول در ایران، درب‌هایی با ابعاد ۱۰۵ در ۲۱۰ سانتی‌متر و ۱۱۰ در ۲۱۰ سانتی‌متر هستند.

آنچه باید بدانید این است که شرکت دژ امکان سفارش‌سازی این محصول را نیز برای شما در نظر گرفته است تا شما بتوانید با توجه به ابعاد محل نصب، ابعاد درب ضد سرقت را نیز سفارشی کنید. در این حالت شما می‌توانید محصول مورد نظرتان را با ابعاد، طرح و جنس دلخواه سفارش دهید.

قفل درب ضد سرقت

اگر بخواهیم از انواع قفل درب ضد سرقت نام ببریم، باید به قفل دیجیتال یا هوشمند، قفل مرکزی، قفل چنگکی، قفل گاوصندوقی و قفل پستچی اشاره کنیم. البته قفل هوشمند خود دارای چند نوع مختلف کارتی، اثر انگشتی، رمزدار، تشخیص چهره می‌باشد. امروزه برخی از قفل‌های هوشمند یا دیجیتال، دارای ترکیبی از این ویژگی‌ها هستند. به عنوان مثال برخی از قفل‌های دیجیتال هم دارای قابلیت رمز عبور و هم دارای قابلیت اثر انگشت می‌باشد.

البته معمولاً این قفل‌ها از کلید مکانیکی هم برای موارد اضطراری بهره‌مند هستند. این قفل‌ها بسیار محبوب و پرطرفدارند زیرا غالباً دارای سیستم آلارم اعلام سرقت، قفل اتوماتیک، سیستم آلارم اعلام حریق، قفل کودک و... نیز می‌باشند. لازم به ذکر است که انواع درب ضد سرقت آماده فروش معمولاً دارای قفل چند زبانه و قفل پستچی است اما می‌توان قفل دیگری نیز به آن اضافه کرد.

خرید درب ضد سرقت

افزایش ایمنی درب ضد سرقت

جالب است بدانید با اینکه این محصولات نسبت به درب‌های معمولی دارای ایمنی بسیار بالایی هستند و از امنیت خوبی برخوردارند، اما می‌توان ایمنی آنها را با آپشن‌های اضافی مانند سیلندر نشکن، چهارچوب ضد دیلم، قفل هوشمند، قفل گاوصندوقی، قفل چنگکی... افزایش داد. البته ناگفته نماند که فقط می‌توان یک مورد از قفل‌ها را به این درب اضافه نمود.

طرح در ضد سرقت

در ضد سرقت در دو نوع طرح کلاسیک و مدرن تولید و عرضه می‌شود. درب ضد سرقت مدرن دارای ظاهری ساده است و ممکن است روی آن اشکال مکعبی یا زاویه‌دار نیز دیده شود. معمولاً از این محصول برای فضاهایی با دکوراسیون داخلی مدرن مانند خانه‌های مینیمال استفاده می‌شود‌. در ضد سرقت کلاسیک که دارای نقش‌های برجسته زیاد و منحنی‌های فراوانی می‌باشد و البته زیبایی ظاهری خاص خود را دارد، در مکان‌هایی با حال و هوای کلاسیک و دکوراسیون داخلی کلاسیک به کار می‌رود. جالب است بدانید که هم محصولات ترک و هم محصولات ایرانی دارای دو نوع طراحی مختلف کلاسیک و مدرن هستند.

قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت بستگی به عوامل مختلفی مانند جنس، ابعاد، آماده یا سفارشی بودن محصول، طرح، نوع قفل، کیفیت مواد اولیه، نوع یراق آلات و... دارد. همان‌طور که پیشتر نیز ذکر شد، محصولات شرکت دژ در سه سری مختلف اکونومی، درجه یک و لوکس تولید می‌شوند که هر کدام از آنها بازه قیمتی خاص خود را دارند. بدیهی است که قیمت درب‌های ضد سرقت لوکس از درب‌های درجه یک و اکونومی بیشتر خواهد بود زیرا استحکام محصولات لوکس از دو سری دیگر بیشتر است.

خرید درب ضد سرقت دژ

درب ضد سرقت نقش بسیار مهمی را در امنیت خانه و محل کار ایفا خواهد کرد. امروزه با افزایش آمار سرقت، خرید درب ضد سرقت یکی از راهکارهای بالا بردن افزایش ایمنی این اماکن محسوب می‌شود. این محصول با ویژگی‌های خاصی که دارد، هم از محیط داخلی شما حفاظت خواهد کرد و هم باعث زیباسازی فضا خواهد شد. درست است که قیمت درب ضد سرقت نسبت به درب‌های معمولی بیشتر است اما امنیت بالایی که این محصول برای شما ایجاد می‌کند، ارزش بسیار بالایی دارد.

اگر شما دوستان گرامی قصد افزایش امنیت خانه یا محل کار خود را دارید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه دژ تماس بگیرید و با آنها مشاوره رایگان داشته باشید تا با انتخابی هوشمندانه، درب ضد سرقت مورد نظرتان را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنید. شرکت دژ محصولات خود را با کیفیت بسیار عالی و قیمتی مناسب به شما دوستان عزیز ارائه خواهد داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار