مدیرهماهنگی بهداشت ودرمان هلدینگ پتروپالایش اصفهان خبر داد:

همه کارکنان پالایشگاه اصفهان ملزم به تشکیل پرونده پزشک خانواده هستند

طرح پزشک خانواده درراستای کنترل، پیگیری بیماری ها و ایجاد طرحهای غربالگری و سلامت درپالایشگاه اصفهان اجرایی میشود و برروی مدیریت هزینه های درمانی تاثیر بسزائی دارد. در این طرح ، تیم پزشک خانواده پی گیری درمان ارجاعات بیماران خاص را با جدیت پیگیری می نماید و به دنبال طرح های سلامت در حوزه های مختلف مانند تغذیه سالم از کارشناس تغذیه می باشد.

شناسه خبر: 19527
همه کارکنان پالایشگاه اصفهان ملزم به تشکیل پرونده پزشک خانواده هستند

مدیرهماهنگی بهداشت ودرمان هلدینگ پتروپالایش اصفهان درگفتگو با خبرنگار واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل پالایشگاه اصفهان گفت: طرح پزشک خانواده از آبان ماه ۱۴۰۲ درپالایشگاه اصفهان کلید خورد، تا بتوان پرسنل و خانواده های آنان را تحت پوشش و پیگیری درمان قرارداد.

به گزارش خبرنگارواحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، مهندس امید بویر حسنی، با اشاره به اینکه این طرح ابتدا به صورت آزمایشی برای تعدادی در اصفهان شروع و در مرحله بعدی برای ساکنین شهرک شهید منتظری در درمانگاه شهرک برنامه ریزی انجام شد گفت: در شهرک منتظری در فاز اول با تماس و انجام پیگیری های مکرر برای تعدای از پرسنل و خانواده های آنان پرونده سلامت تشکیل شد و در فاز دوم شماره تماسی که در اختیار اهالی شهرک شهید منتظری و پرسنل ساکن شاهین شهر قرار داده شد تا افرادی که فاقد پرونده سلامت هستند با این شماره تماس و برنامه ریزی جهت حضور و تشکیل پرونده پزشک خانواده صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: به موازات آن با مراکزی در خمینی شهر و نجف آباد نیز قرارداد بسته شد و درحال حاضر در فاز آزمایشی اول برای چند تن از پرسنل به همراه خانواده پرونده پزشک خانواده در خمینی شهر تشکیل شده است.

بویر حسنی ادامه داد:لازم بذکر است که در آینده نزدیک شماره ای از این مراکز نیز به پرسنل هر منطقه اعلام خواهد شد که برای هماهنگی و گرفتن نوبت توسط پرسنل اقدام صورت پذیرد.

مدیرهماهنگی بهداشت ودرمان هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهارداشت:هریک از این درمانگاه ها برنامه پزشک خانواده را در شهرهای اطراف خود پوشش خواهند داد .

وی تصریح کرد: در حال گسترده سازی فعالیت پزشک خانواده مستقر در اصفهان و بستن قرارداد با مراکز جدید جهت پوشش کل شهر هستیم.

مدیرهماهنگی بهداشت و درمان هلدینگ پتروپالایش اصفهان ،ضمن درخواست ازهمه کارکنان پالایشگاه برای تشکیل پرونده پزشک خانواده گفت: برنامه این بود که این طرح در مدت زمان ۷ ماه بعد از طی مراحل آزمایشی به پایان برسد، اگر چه از طریق پیامک و پیام های سازمانی ازکارکنان خواسته شد که دراین طرح شرکت نمایند اما متاسفانه پس از تماس و برنامه ریزی زمانی با افراد بدلیل عدم حضور افراد بخصوص در شهرک شهید منتظری برنامه راه اندازی بقیه مراکز به تعویق افتاد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار