ایران خودرو شرایط فروش خودروهای طرح مادران را اعلام کرد

شرکت ایران خودرو شرایط فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودروهای طرح مادران و طرح جوانی جمعیت را اعلام کرده است.

شناسه خبر: 174209
ایران خودرو شرایط فروش خودروهای طرح مادران را اعلام کرد

شرکت ایران خودرو شرایط جدیدی برای فروش خودروهای طرح مادران را در قالب فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش اعلام کرد. از میان ۱۱۵ هزار دستگاه خودرو ارائه شده، ۵۰ درصد به طرح مادران اختصاص یافته است. در این طرح، ۴۳,۲۵۰ خودرو به مادران اختصاص داده شد و از میان ۲۸۲,۶۹۹ نفر شرکت‌کننده، حدود ۱۵ درصد شانس برنده شدن داشتند.

شرایط جدید فروش ایران خودرو برای طرح مادران و طرح جوانی جمعیت

سرویس خودرو : شرکت ایران خودرو به تازگی شرایط جدید فروش خودرو در قالب طرح مادران و طرح جوانی جمعیت را اعلام کرده است. این طرح‌ها شامل دو نوع فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش هستند که مشتریان می‌توانند بسته به نوع خرید خود، اقدام به پرداخت مبلغ و ثبت‌نام کنند. نتایج قرعه‌کشی مربوط به این طرح دیروز اعلام شد و امروز شرایط دقیق فروش فوق‌العاده محصولات بنزینی و پیش‌فروش محصولات برقی نیز منتشر شده است. انتظار می‌رود به زودی جزئیات بیشتر درباره سایر شرایط فروش نیز اعلام شود.

تخصیص خودرو در طرح مادران

در طرح قرعه‌کشی ایران خودرو، ۱۱۵ هزار دستگاه خودرو عرضه شد که از این تعداد، ۵۰ درصد برای طرح مادران، ۳۰ درصد برای متقاضیان عادی و ۲۰ درصد برای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص یافت. از مجموع ۱۱۵ هزار دستگاه، ۳۰ هزار خودرو به صورت فروش فوق‌العاده و ۸۵ هزار دستگاه به صورت پیش‌فروش عرضه شدند.

شانس برنده شدن در طرح مادران

در شرایط پیش‌فروش، ۴۳,۲۵۰ دستگاه خودرو به طرح مادران اختصاص داده شد. از میان ۲۸۲,۶۹۹ نفر شرکت‌کننده در این طرح، تنها حدود ۱۵ درصد از افراد موفق به برنده شدن شدند که درصد قابل قبولی برای این قرعه‌کشی به شمار می‌آید.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار