مدیر منطقه هفت شهرداری خبر داد :

نهضت پیاده روسازی در معابر منطقه با بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز پروژه های متعدد پیاده روسازی گفت: بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های پیاده روسازی در معابر منطقه هفت تخصیص داده شده است .

لینک کوتاه کپی شد
نهضت پیاده روسازی در معابر منطقه با بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار جهان اقتصاد اظهار کرد: در راستای افزایش رضایت شهروندان منطقه ۷ در سال جاری، پروژه های عمرانی بسیاری در بودجه لحاظ شده است که پیاده رو سازی بیش از 10 خیابان و بلوار از جمله آنهاست.

مدير منطقه هفت تصریح کرد: عملیات عمرانی پیاده رو سازی در خیابانهای پرستار، ادیب، غرضی و 22 بهمن به اتمام رسیده است و پیاده روهای خیابانهای 15 خرداد و سعدی و معابر مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک در حال اجرا هستند .

مدير منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به درخواستهای شهروندان در خصوص پیاده رو سازی خیابان ادیب نیز گفت: پیاده روی خیابان ادیب به وسعت 3 هزار متر مربع و با اعتباری معادل 30 میلیارد ریال نیز به اتمام رسید.

او تصریح کرد : پیاده روسازی خیابان 15 خرداد نیز که درخواست دیرینه مردم عزیز محله 15 خرداد بوده است با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال در دو فاز در حال اجراست .

وی بیان کرد: از ماههای آتی پیاده رو سازی و مناسب سازی خیابان مولوی به طول ۱۲ هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۸ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: پیاده روسازی و تعریض و ساماندهی خیابان سعدی در شهرک کاوه به طول ۹۰۰ متر با هزینه ای بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان و احداث کانال فیبر نوری به مدت ۷ ماه از دیگر پروژه های عمرانیِ این منطقه است و تا پایان سال جاری در اختیار شهروندان آن قرار خواهد گرفت.

وی افزود: زیرسازی آسفالت و پیاده رو سازی خیابان بوستان پنجم در خیابان شهید زرین، به طول ۳۰۰ متر با هزینه ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های عمرانی منطقه ۷ شهرداری اصفهان است که در روزهای آتی نسبت به اجرای آن اقدام خواهد شد.

او گفت: پیاده روسازی ابتدای خیابان آل بویه، قسمتی از خیابان آل یس ، معابر ورودی محله فدکیه، خیابان بوستان 5 در شهرک کاوه، معابر بهاران 2 و 3 در خیابان خردمند و محورهای ترافیکی اطراف موسسه اوتیسم در خیابان نخل نیز اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار