مدیرعامل پتروشیمی آریاساسول:

تحریم‌ها آریاساسول به یک شرکت دانش‌بنیان تبدیل کرده است

بوشهر – مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول با بیان اینکه با وجود تحریم‌ها آریاساسول به یک شرکت دانش‌بنیان بدل شده است، گفت: در حوزه‌های دانش و نوآوری در رویدادهای مختلف بین‌المللی در رقابت‌ با شرکت‌های مطرح توانستیم جوایز برتر ۶ و ۷ ستاره را کسب کنیم و به‌عنوان یک برند برتر در صنعت پتروشیمی دنیا شناخته شویم.

شناسه خبر: 174141
تحریم‌ها آریاساسول به یک شرکت دانش‌بنیان تبدیل کرده است

محمدرضا حیدرزاده در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست و در مراسم  امضا همکاری آریاساسول و خانه نوآوری و فناوری ایران با اشاره به بلوغ سازمانی این شرکت اظهارداشت: توانمندی آریاساسول منجر به آن شد که در سال 1401 برای تأسیس مرکز دانش‌بنیان اقدام کند که با وجود سختی‌های ابتدای مسیر با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و همراهی ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری موفق شدیم گرید جدید و پرکاربرد LEC1969 را تولید کنیم که تنها در سه شرکت و سه کشور تولید می‌شد و به واسطه آن شرکت پلیمر آریاساسول به تنها شرکت پتروشیمی دانش‌بنیان کشور تبدیل شد.

وی به نیروهای متخصص و دلسوز آریاساسول اشاره کرد و افزود: نیروهای شرکت در کنار تخصص روحیه یادگیرنده دارند و همواره برای ارتقای خود در تلاش هستند.

حیدرزاده همکاری با خانه نوآوری و فناوری را افتخاری برای آریاساسول برشمرد و تصریح کرد: اینکه به‌عنوان نماینده صنعت پتروشیمی می‌توانیم با استفاده از ظرفیت طرفین برای ارتباط با شرکت‌ها، کشورها در حوزه تبادل دانش، انتقال تجربیات و از همه مهم‌تر هم‌افزایی گام برداریم، بسیار خرسندیم و انتظار داریم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

مدیر نوآوری و فناوری آریاساسول نیز در این مراسم ظرفیت ایجاد شده را مهم ارزیابی کرد و گفت: این همکاری‌ها زمینه‌ساز فعالیت‌های بزرگ و یک اقدام برد – برد است.

عبدلله ایرانی تصریح کرد: امیدواریم ظرفیت ایجاد شده بتواند در حوزه صادرات محصولات نوآور - محور تأثیرگذار باشد.

گفتنی است شرکت پلیمر آریاساسول و خانه نوآوری و فناوری ایران برای استفاده از ظرفیت‌های موجود طرفین برای ارتباط با شرکت‌ها، کشورها و هم‌افزایی بیشتر قرارداد همکاری امضا کردند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار