عملکرد فخاس در ۵ ماه امسال: رشد ۱۵۰ هزار تنی تولید در فولاد خراسان

فولاد خراسان با انتشار گزارش عملکرد خود –منتهی به ۳۱ مرداد ۱۴۰۳- عملکردش در حوزه های مختلف اعم از فروش و صادرات را اطلاع رسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
عملکرد فخاس در 5 ماه امسال: رشد 150 هزار تنی تولید در فولاد خراسان

فولاد خراسان با نام بورسی "فخاس" در پنج ماه منتهی به 31 مرداد 1403 توانسته 388 هزار و 159 تن محصول را به فروش برساند. در مقایسه با مدت مشابه پارسال با رقم 238 هزار و 173 تن، فخاس توانسته نزدیک به 150 هزار تن محصول بیشتری به فروش برساند. درآمد فولاد خراسان نیز طبعا بالاتر از پنج ماه پارسال بوده، چه آنکه با ثبت رقم 9153 میلیارد تومان، رشد حدودا 3900 میلیارد تومانی را تجربه کرده است.

گزارش ارسالی فولاد خراسان به کدال، می گوید که این شرکت در پنج ماه امسال حدود یک میلیون و 830 هزار تن محصول را به تولید رسانده است. بنابراین در بخش تولید نیز فولاد خراسان رقم بیشتری را نسبت به پنج ماه پارسال ثبت کرده است. تولید فخاس در بازه مشابه پارسال کمتر از یک میلیون و 550 هزار تن بوده، بنابراین در پنج ماه امسال، این شرکت توانسته تولید خود را بالغ بر 280 هزار تن بالا ببرد. محصولات تولیدی فولاد خراسان در بازه زمانی تحت بررسی را آهن اسفنجی و بریکت، شمش، گندله و محصولات سبک ساختمانی تشکیل می دهند. بیشترین تولید فولاد خراسان گندله بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار