مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در همایش مدیریت کسب و کار:

ضرورت تطابق آموزش‌های مهارتی با فناوری روز دنیا از طریق آموزش فناوری هوش مصنوعی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، در راستای جهش تولید با مشارکت مردم و با هدف معرفی کارآفرینان برتر مهارت آموخته حوزه صنایع غذایی؛ همایش مدیریت کسب و کار با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد جلوه هنر در حوزه صنایع غذایی به مدیریت فروزان آقایی در مورخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ در محل سالن اجتماعات شهید بهشتی اصفهان برگزار گردید.

لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تطابق آموزش‌های مهارتی با فناوری روز دنیا از طریق آموزش فناوری هوش مصنوعی

این همایش با حضور محمدرضا مصلحی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان، عباس مهدیان معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل، جمعی از مسئولین ادارات ستادی و واحدها و بیش از 200 نفر از مهارت آموختگان و کارآفرینان صنعت غذا برگزار شد.

فروزان آقائی مؤسس و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد جلوه هنر، هدف از برگزاری این رویداد را، ایجاد بسترهای لازم برای رشد و شکوفایی خلاقیت در بین مهارت آموختگان و کارآفرینان این حوزه در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار، بیان نمود.

در ادامه محمد رضا مصلحی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، ضمن اشاره به اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی بیان داشت: بهره مندی از خدمات کسب و کار و کارآفرینی با دارا بودن مربیان صاحب تجربه و مهارت در اولویت برنامه های این اداره کل می باشد و تلاش بر این است که این ظرفیت را در صنعت، خدمات ، کشاورزی و فرهنگ و نیز اشاعه دهیم.

مصلحی در خصوص اهمیت آموزش‌های مهارتی در سند ملی هوش مصنوعی گفت: این سند بر اساس تبیین اهمیت تطابق آموزش‌ها با فناوری روز دنیا و فاصله گرفتن از آموزش‌های صرفاً سنتی اجرا می گردد.

وی در خصوص اهمیت تعامل آموزش و پرورش، دانشگاهها و سازمان آموزش فنی و حرفه ای در راستای ارتقای مهارت دانشجویان و جوانان جویای کار با هدف تعالی سازمانی مباحثی را بیان نمود.

از دیگر برنامه های این همایش می توان به، برگزاری کارگاه آموزشی با حضور مهندس عباس رحمتی مربی کارآفرینی آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، سخنرانی های فروزان آقایی مؤسس و مدیر آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزادجلوه هنر، ابراهیم قلعه ای مدرس آشپزی و کباب، سمیرا حاجتی مدرس سوسیس و کالباس، آرش کمالی مدرس فست فود، عرفان بهشتی مدرس کافی شاپ، اهداء جوایز به مدرسین و برگزار کنندگان و اهداء هدیه و تجلیل از کارآفرینان اشاره نمود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار