داده های بازار کریپتو: سرمایه گذاری در حالت آماده باش است

شرکت گلدمن ساکس: عرضه بیت کوین و اتر در صرافی ها در خرداد کاهش یافت

شرکت گلدمن ساکس (شرکت خدمات مالی و بانکداری چند ملیتی آمریکایی) در گزارش امروز با استناد به داده‌های بازار کریپتو گفت: عرضه بیت‌کوین و اتردر صرافی‌ها در خرداد کاهش یافت، زیرا مقررات مربوط به این کریپتوها افزایش یافته است.

شناسه خبر: 5001
شرکت گلدمن ساکس: عرضه بیت کوین و اتر در صرافی ها در خرداد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار جهان اقتصاد در این گزارش آمده عرضه بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش در بازار، 4 درصد کاهش یافت و به سطح عرضه در آذر 1401 نزدیک شد. عرضه بیت کوین در آذر 1401 کمترین میزان عرضه از آبان 1399 و درست قبل از شروع صعود در 1400 است. عرضه اتر با کاهش 5.8 درصدی به سطحی رسید که از اردیبهشت 1397 مشاهده نشده بود .

به گفته این بانک، این روند تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد .

صرافی‌ها عمدتا با نظارت دولت ها مواجه هستند که باعث می شود سرمایه‌گذاران در حالت آماده‌باش قرار بگیرند. در سرتاسر بازارهای کریپتو هک‌های سایبری و سرقت همچنان پررنگ هستند و باعث می شود دارندگان دارایی وارد این بازار نشوند.

شرکت گلدمن خاطرنشان کرد خرداد یک رکوردی برای فروش از طریق استخراج بیت‌کوین بود. مجموع ورودی بیت کوین از ماینرها به صرافی ها از اردیبهشت تقریباً دو برابر شده بود و به 99 میلیون دلار رسید. داده های تریدینگ ویو نشان می دهد که قیمت بیت کوین در آن زمان تقریباً 12 درصد افزایش یافت . با بازگشت کارمزد تراکنش ها به حالت عادی در خرداد به دنبال ازدحام شبکه که در اردیبهشت وجود داشت، فعالیت برای استخراج بیت کوین و اتر به ترتیب 15.5 و 37.5 درصد افزایش یافت. شرکت گلدمن خاطرنشان کرد میانگین استخراج اتر روزانه 65.1 درصد کاهش یافت و میانگین کارمزد روزانه به نسبت اردیبهشت 63.3 درصد کاهش یافت.

مترجم مریم مرادی

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار