سکان‌داری مجتمع فولاد به مهندس وطن‌خواه رسید

جلسه تقدیر از زحمات مهندس فیض بخشیان، مدیر سابق مجتمع فولاد زرند و معرفی مهندس وطن‌خواه به عنوان مدیر جدید مجتمع فولاد زرند، صبح امروز، ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، با حضور مدیرعامل و قائم‌مقام زیسکو برگزار شد.

شناسه خبر: 2572
سکان‌داری مجتمع فولاد به مهندس وطن‌خواه رسید

به گزارش روابط عمومی زیسکو، دکتر سهراب¬نژاد در این جلسه بر اهمیت کار گروهی تأکید کرد و گفت: موفقیت کار گروهی در دست‌های گره‌خورده در هم و در سایه همدلی است که مجموعه‌ای می‌تواند به اهدافش برسد.

مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان افزود: در مجموعه‌های رو به پیشرفت، در سایه این تلاش‌های گروهی، هدف‌ها هر روز جان تازه‌ای می‌گیرند و خاطره خوش این همدلی‌ها و تلاش‌ها هم باقی می‌ماند.

وی در ادامه از مهندس فیض بخشیان به عنوان یکی از پولاد مردان صنعت کشور یاد کرده و افزود: مهندس فیض بخشیان در بزرگ‌ترین مجتمع مجموعه زیسکو، با جدیت بسیار زحمت کشیده و کار را به بهترین شکل پیش بردند و حالا طبق برنامه‌ای که از قبل بود، به سنگری دیگر از خانواده میدکو می‌روند.

دکتر سهراب‌نژاد تصریح کرد: هرچند مدت حضور مهندس فیض بخشیان در زیسکو خیلی طولانی نبود اما هر روز حضورشان غنیمت بود و آثار این حضور در تاریخ پیشرفت این مجموعه به یادگار خواهد ماند.

مدیرعامل زیسکو ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس وطن‌خواه در مسئولیت جدید گفت: آقای مهندس وطن‌خواه سال‌هاست که در مجموعه زیسکو حضور داشته‌اند و با این سختی‌ها ناآشنا نیستند؛ من هم از همکاران انتظار دارم در هر بخشی مشغول به کار هستند با ایشان همراهی کنند تا مسیر پیشرفت مجتمع فولاد چون گذشته پیش رود و سرعت این پیشرفت افزایش هم پیدا کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار