یکشنبه 09 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 12210 13:10 1402/11/10
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه :

سارق زورگیر در شاهین شهر دستگیر شد

دسته‌بندی: زیربنایی ، استان‌ها ، حوادث
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه :

سارق زورگیر در شاهین شهر دستگیر شد

دسته‌بندی: زیربنایی ، استان‌ها ، حوادث

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با هوشیاری و حضور به موقع واحد گشت انتظامی این فرماندهی، فردی که قصد زورگیری و سرقت اموال یکی از شهروندان را داشت دستگیر شد.

سرهنگ حجت فرهادی بیان داشت: مأموران گشت انتظامی کلانتری 12 شاهین شهر در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی در یکی از خیابان های حاشیه ای شهر مشاهده کردند فردی سارق با تهدید سلاح سرد قصد سرقت و زورگیری وجوه نقد و تلفن همراه یکی از شهروندان را دارد که بلافاصله برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی در ادامه افزود: سارق با مشاهده واحد گشت پلیس قصد متواری شدن از محل را داشت که با هوشیاری و سرعت عمل خوب مأموران انتظامی متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان هوشیاری و دقت شهروندان در حفظ و نگهداری از اموال و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت را ضامن ناکامی سارقان عنوان کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه ای بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

برچسب: اصفهان ، سرقت ، شهرستان شاهین شهر و میمه ، سارق زورگیر



https://jahaneghtesad.com/direct/12210


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |