یکشنبه 16 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 14971 12:30 1403/02/06

فرمانده بسیج کارگری سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در پالایشگاه اصفهان عنوان کرد:

دسته‌بندی: استان‌ها

فرمانده بسیج کارگری سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در پالایشگاه اصفهان عنوان کرد:

دسته‌بندی: استان‌ها

نخستین نشست کمیته های تخصص برگزاری کنگره شهدای کارگر استان اصفهان با حضور فرمانده بسیج کارگری استان اصفهان،معاون روابط کار اداره کاراستان ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر ومیمه،مدیر اداره کار شاهین شهر ودولت آباد و دیگر مسولان به میزبانی هلدینگ پترو پالایش اصفهان در سالن جلسات باشگاه شهید محمد منتظری برگزار شد.

فرمانده بسیج کارگری سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در جلسه اجرایی کنگره استانی شهدای کارگر استان گفت: مهمترین رویداد فرهنگی امسال در استان اصفهان برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان است. با توجه به اینکه آمار شهدای اصفهان به نسبت جمعیت از همه کشور بالاتر است، می‌طلبد که این کنگره با قوت تمام در استان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان، سرهنگ پاسدار محمد عطایی افزود:با توجه به اینکه برگزاری این کنگره مهم‌ترین رویداد فرهنگی استان اصفهان در سال جاری است باید آحاد مردم و مسئولان برای این رویداد بزرگ هر آنچه در اختیار داریم را به میدان بیاوریم تا به بزرگترین هدف کنگره که بزرگداشت شهیدان و آوردن روش، منش و سلوک شهیدان در جامعه هست، برسیم.

وی با اشاره به اینکه هدف از کنگره  شهدای کارگر این است که بتوانیم یک برنامه جامع و تأثیر گذار با شعار حمایت از تولید در سطح کارخانجات برگزار کنیم افزود:در استان اصفهان ۶۵۰۰شهید کارگر داریم و اکنون امسال شهید رضائیان از هلدینگ پترو پالایش اصفهان به عنوان شهید شاخص کارگری کشور معرفی شد که با توجه به برگزاری کنگره بزرگ ۲۴هزار شهید استان اصفهان بایستی تلاش کنیم که شهدای کارگر استان اصفهان در سطح ملی بیشتر معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه اعضای کنگره بزرگ شهدای استان اصفهان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت افزود:در این دیدار یا استاندار و یا امام جمعه اصفهان گزارشی از فعالیت های دبیرخانه گنگره بزرگ شهدای استان اصفهان خواهند داشت ما می خواهیم که برنامه های مهمی را برای ارایه گزارش به محضر رهبر معظم انقلاب داشته باشیم .اهمیت استان اصفهان در زمان جنگ،تعداد شهدای این استان و آمار جانبازان و ایثارگران این استان در کشور بسیار بالاست لذا باید بتوانیم گزارش نمونه ای را برای ارائه به رهبر معظم انقلاب داشته باشیم .

وی با اظهار تاسف ازاینکه چرا هنوز یک کتاب معتبر ازشهدای کارگر نوشته نشده است تا تقریظ رهبر معظم انقلاب را دریافت نماید افزود:باید همه دستگاه ها و کارخانجات دراین زمینه تلاش نمایند تااین اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۵برنامه برای برگزاری کنگره شهدای کارگر استان اصفهان در نظر گرفته شده است و درآن ۳ بلوک منطقه ای متشکل از کارخانجات بزرگ و حوزه های مقاومت بسیج برای انجام امور مشخص، برنامه ریزی شده اند افزود:هلدینگ پترو پالایش اصفهان در منطقه غرب اصفهان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه ،شرکت فولاد مبارکه با همکاری ناحیه امام حسین (ع)و ذوب آهن با همکاری شهرستان لنجان و ……موظفند با همکاری و هماهنگی یکدیگر برای هرچه بهتر برگزارشدن رویداد فرهنگی کنگره شهدای کارگر و کنگره بزرگ شهدای استان اصفهان تلاش نمایند.

فرمانده بسیج کارگری سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با قدردانی ازمدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ومدیریت منابع انسانی و روابط عمومی این شرکت گفت:ازحمایت های خوب این شرکت در راستای توسعه فرهنگ شهادت قدردانی می کنیم ودرجلسه ای اهداف کنگره بزرگ ۲۴شهید استان اصفهان و شهدای کارگر رابرای مدیران ترسیم خواهیم کرد.

در ادامه نیز معاون روابط کار اداره کل ورفاه اجتماعی استان اصفهان نیز با اشاره به اینکه باید برنامه مدونی برای اجرای کنگره شهدای استان اصفهان درنظرگرفته شود افزود:باید در تمامی شهرستان ها بدون درنظرگیری مناطق صنعتی کنگره شهدا برگزارشود چرا که سبب ایجاد انگیزه دربین آحاد جامعه خواهد شد.

کریمی، با اشاره به اینکه اداره کار استان هرستاه با برگزاری کنگره شهدای کارگر با قوت مسایل را دنبال می کند افزود:اکثر شهدای استان شهید پرور اصفهان در زمان جنگ تحمیلی از کارگران بوده اند و ماباید برای پاسداشت ۶۵۰۰شهید کارگر برنامه های مختلف و متنوع برای ترویج آرمان های شهدا دربین نسل کنونی، شناساندن مقام شهدا به مردم وتکریم خانواده های آنان داشته باشیم .

 

برچسب: اصفهان ، پالایشگاه اصفهان ، هلدینگ پترو پالایش اصفهان ، بسیج کارگری سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ، کنگره استانی شهدای کارگر



https://jahaneghtesad.com/direct/14971


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |