مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول خبر داد؛

رشد ۲۹ درصدی فروش محصولات پلیمر آریاساسول در سال ۱۴۰۳

بوشهر - مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول با بیان اینکه روند رو به رشد فروش آریاساسول همچنان ادامه دارد، گفت: طی تیرماه آریاساسول حدود ۴۰ هزار میلیارد ریال محصول فروخت و در کل طی چهار ماه ابتدایی سال فروش ۱۴۸ هزار میلیارد ریالی را ثبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد
رشد 29 درصدی فروش محصولات پلیمر آریاساسول در سال 1403

محمدرضا حیدرزاده افزود: مبلغ فروش چهار ماهه تجمعی 1403 آریا نسبت به دوره مشابه سال‌ 1402 رشد 29 درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: مبلغ فروش تیر ماه در این شرکت 35 درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال گذشته داشت، همچنین مبلغ فروش چهار ماهه تجمعی 1403 نیز نسبت به دوره‌های مشابه سنوات گذشته رشد چشم‌گیری را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول به رکورد تاریخی تولید و فروش آریاساسول در سال گذشته اشاره کرد و گفت: آریاساسول در سال 1402 رکورد تاریخی تولید و فروش خود را شکست و به تولید یک میلیون و 960هزار و 956 تن محصول رسید که 10درصد بیشتر از تولید سال 1401 و 3درصد بیشتر از رکورد پیشین تولید شرکت بوده است.

حیدرزاده تصریح کرد: در سال 1402 علی‌رغم کاهش قیمت جهانی محصولات و کاهش میزان تقاضا در بازار، آریاساسول روند ارزآوری خود را حفظ کرد به‌گونه‌ای که تا پایان سال 1402 به میزان 435 میلیون ارز دلار در سامانه نیمه عرضه کردیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی آریاساسول در خصوص سبد محصولات این شرکت گفت: سبد محصولات تولیدی شرکت پلیمر آریاساسول شامل یک میلیون و یکصد هزار تن اتیلن، 375 هزارتن پلی اتیلن سبک، 375 هزار تن پلی اتیلن متوسط و سنگین و 100 هزار تن C3+ در سال است.

وی افزود: پلیمر آریاساسول همواره تلاش کرده تا در عرصه جهانی با نگاه ویژه به مشتریان و شرکای تجاری خود، نگاه برد - برد را در نظر بگیرد تا با تأمین منافع تمامی گروه‌ها، تولید و عرضه به صورت پایدار ادامه داشته باشد؛ لذا به‌منظور دستیابی به اهداف استراتژیک شرکت، چشم‌اندازی مشخص و دقیق طراحی شده تا علاوه بر افزایش کیفیت محصولات، حرکت به سمت بازارهای جدید، افزایش و ارتقای تولید نیز مدنظر قرار گرفته تا به‌عنوان مهم‌ترین تولیدکننده پلیمر در منطقه، نیاز شرکای تجاری خود را مرتفع سازد.

حیدرزاده یادآور شد: شرکت پلیمر آریاساسول با تولید سالانه حدود 2 میلیون تن اتیلن و انواع پلی اتیلن، یکی از سودآورترین و بزرگترین تولیدکنندگان پلیمر ایران بوده که سهم عمده ای در تأمین اتیلن و پلی اتیلن در بازار جهانی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار