دوشنبه 28 خرداد، 1403

کدخبر: 16082 04:40 1403/03/06
مدیر آموزش و تعالی منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان از طرح آموزش و خانواده های کارکنان شرکت خبر داد:

در سال جاری برنامه های جامع برای خانواده‌های کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان تدوین شده است

دسته‌بندی: استان‌ها
مدیر آموزش و تعالی منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان از طرح آموزش و خانواده های کارکنان شرکت خبر داد:

در سال جاری برنامه های جامع برای خانواده‌های کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان تدوین شده است

دسته‌بندی: استان‌ها

دکترفرشته مشهدی تصریح کرد: کمیته نیازسنجی و برنامه ریزی آموزش با رویکردهای پیشگیری، مشاوره و درمان خانواده ها متشکل از اداره آموزش، بهداشت و درمان، بهداشت صنعتی، روابط کار، روابط عمومی و حراست تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، دکترفرشته مشهدی تصریح کرد: کمیته نیازسنجی و برنامه ریزی آموزش با رویکردهای پیشگیری، مشاوره و درمان خانواده ها متشکل از اداره آموزش، بهداشت و درمان، بهداشت صنعتی، روابط کار، روابط عمومی و حراست تشکیل شده است.

وی بیان داشت: در فاز اول، طرح پژوهش اقتضایی و متناسب با زیست بوم شرکت انجام و پس از بررسی وضعیت موجود، یک مدل بومی طراحی و شاخص های توسعه ای استخراج و همراه با آموزش های عمومی، طی تقویم آموزشی فصلی اجرا خواهد شد. در همین راستا علاوه بر هویت بخشی این رسالت و طراحی لوگو، کانال اطلاع رسانی (در دو پیام رسان “بله” و “ایتا”) انجام شده و در ادامه مقرر است “پایگاه جامع سنجش، آموزش و ارزیابی حوزه خانواده” پیاده سازی و در نهایت به فرآیند ارتقاء، انتصاب و ترفیعات کارکنان پیوند زده شود.

دکتر مشهدی ادامه داد: اولین دوره آموزش عمومی با محور طرحواره شناختی در اردیبهشت‌ماه اجرا گردید. دوره “بهبود روابط عاطفی زوجین و فرزندان” و “کافه کودک” در مجتمع فرهنگی رفاهی شهرک شهید محمدمنتظری، دوره “مهارت‌های والدگری و کارگاه کودک” در مرکز آموزش شهید آرمان و دوره “تله‌های زندگی” در سالن آمفی‌تئاتر شرکت، موضوعات این محور بودند. در این زمینه از گذر رسانه و تبلیغات، اطلاع رسانی‌های مطلوبی صورت گرفت و ۲۹۷ نفر در حوزه خانواده و کارکنان و ۸۷ نفر در کافه کودک شرکت نمودند.

وی تاکید کرد: ضمن تشکر از حضور خانواده های  کارکنان در دوره های آموزشی از حمایت‌های مدیرعامل محترم و راهنمایی معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و همکاری صمیمانه اداره‌های روابط کار، روابط عمومی و خدمات سپاسگزاری نمایم. امید آنکه در این مسیر بتوانیم برای بهبود کیفی سطح خانواده و شهروندان سازمانی و اعتلای سازمان و کشور عزیزمان گام‌های موثری برداریم.

 

برچسب: اصفهان ، هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، کمیته نیازسنجی و برنامه ریزی آموزش ، پیشگیری، مشاوره و درمان خانواده ها



https://jahaneghtesad.com/direct/16082


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |