جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 229 16:44 1401/11/10
آخرین فرصت برای اعتراض معلمان

خبر مهم/ تعیین تکلیف رتبه بندی معلمان!

دسته‌بندی: سیاست‌گذاری ، آموزش ، بیزنس
آخرین فرصت برای اعتراض معلمان

خبر مهم/ تعیین تکلیف رتبه بندی معلمان!

دسته‌بندی: سیاست‌گذاری ، آموزش ، بیزنس

معاون آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: رتبه‌های ۱ و ۲ شاغلین و رتبه‌های ۱ تا ۳ بازنشسته‌ها مورد بررسی قرار گرفت که رتبه‌های بیش از ۵۰ درصد از آنها مورد تائید قرار گرفته است و همکاران به مدت ۱۰ روز فرصت اعتراض دارند.

مهدی نیک‌فر؛ معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: جهت تعیین تکلیف پرونده حدود 11 هزار و 500 نفر از همکاران فرهنگی شاغل و بازنشسته سال 1400 که مراحل رتبه‌بندی آنها در سامانه مربوطه تکمیل شده است، میز خدمت رتبه‌بندی استان تشکیل جلسه داد.

وی افزود: بر این اساس از میان این تعداد، رتبه‌های 1 و 2 شاغلین و رتبه‌های 1 تا 3 بازنشسته‌ها مورد بررسی قرار گرفت که رتبه‌های بیش از 50 درصد از آنها مورد تأیید قرار گرفته و در سامانه http://my.medu.ir قابل مشاهده است و همکاران به مدت 10 روز بعد از تأیید رتبه‌، فرصت اعتراض دارند.

نیک‌فر درخصوص رتبه‌بندی سایر همکاران تصریح کرد: در فرصت باقی مانده پرونده‌های بارگذاری شده همکاران در سامانه رتبه‌بندی در هیئت ممیزه مناطق و استان بررسی و پس از تأیید اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع مدیرکل، خاطرنشان کرد: پیگیری ثبت و تأیید مراحل رتبه‌بندی در سامانه http://Rtb.medu.ir توسط همکاران مشمول طرح رتبه‌بندی مورد تأکید است.

شایان ذکر است رتبه‌های 1 و 2 در هیئت ممیزه مناطق، رتبه 3 در هیئت ممیزه استان و رتبه‌های 4 و 5  توسط هیئت ممیزه حوزه ستادی مورد بررسی و تأیید قرار می‌گیرند.

 

برچسب: جهان اقتصاد ، رتبه بندی ، اخبار روز ، نیکفر ، معلمان



https://jahaneghtesad.com/direct/229


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |