چهارشنبه 06 تیر، 1403

کدخبر: 16779 15:40 1403/03/29

جشن بزرگ عید ولایت در فولاد خوزستان با استقبال ۷۰۰۰ نفر از خانواده ها

دسته‌بندی: صنعت و معدن

جشن بزرگ عید ولایت در فولاد خوزستان با استقبال ۷۰۰۰ نفر از خانواده ها

دسته‌بندی: صنعت و معدن

جشن بزرگ عید ولایت با حضور ۷۰۰۰ نفری خانواده های کارکنان در استادیوم شهدای فولاد خوزستان برگزار شد.

این جشن که به همت واحد روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد، با قرائت قرآن علی زمانی از قاریان استانی، پخش کلیپ چایخانه‌ی حرم امام رضا (ع)، خوش آمدگویی محمد جامعی مدیر روابط عمومی، شعر خوانی و حماسه سرایی صابر خراسانی از شاعران مطرح آئینی کشور، اجرای آرمین مرادی از کارکنان شرکت فولاد خوزستان و خوانندگی محمد علیزاده همراه بود. 

  

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی که به نیابت از امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت در مراسم حضور داشت با تبریک فرارسیدن دهه ی امامت و ولایت گفت: فولاد خوزستان دومین تولید کننده و بزرگ ترین صادر کننده‌ی فولاد در کشور است. این امر به راحتی به دست نیامده و ما میراث‌دار ۵۸ شهید شرکت هستیم. این شرکت در سال ۶۸ با ظرفیت ۱/۵ میلیون تن با حضور مقام معظم رهبری افتتاح شد و اکنون با ظرفیت ۴ میلیون تن به کار خود ادامه می‌دهد.  

 

وی افزود: جهت رفاه حال کارکنان تلاشگر و خانواده محترم شان، خدمات ویژه ای به آنان ارائه خواهد شد. بعنوان مثال برای همسران کارکنان هدیه روز تولد در نظر گرفته شده است. همچنین تسهیلات قرض الحسنه برای سفر به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال به کارکنان رسمی و قراردادی تعلق گرفته که از سال بعد از سفر، از حقوق آنان کسر خواهد شد. 

 

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، همچنین از خریداری زمین مسکونی برای ساخت مسکن که در آینده به کارکنان تعلق خواهد گرفت، خبر داد. 

 

محمد جامعی مدیر روابط عمومی در ابتدای مراسم با تبریک فرارسیدن ایام دهه‌ی امامت و ولایت و خوش‌آمدگویی به میهمانان جشن، اظهار داشت: این جشن برای نخستین بار با استقبال ۷ هزار تن از خانواده کارکنان شرکت انجام شده و بزرگ ترین برنامه در مقیاس خود می‌باشد. 

 

جامعی خاطرنشان کرد: امیدواریم در برنامه‌های آینده، برگزاری مراسم‌ها در فضای ورزشگاه و دیگر فضاهای شرکت، ایجاد نشاط برای خانواده کارکنان به همراه داشته باشد. 

 

وی از برگزاری برنامه‌های متنوع برای کارکنان و خانواده آنان در تابستان سال جاری، همچون خدمت در چایخانه‌ی حرم مطهر رضوی، کلاس‌های آموزشی و طرح اوقات فراغت خانواده‌ها، برنامه‌های هنری، تماشای فیلم در سینماهای سطح استان که تا پیش از شروع تابستان، اطلاع رسانی می‌شود، خبر داد. 

 

مدیر روابط عمومی در پایان ابراز امیدواری نمود، تابستانی پربار و بانشاط برای خانواده کارکنان شرکت فولاد خوزستان به یادگار بماند. 

برچسب: فولاد خوزستان ، جشن بزرگ عید ولایت در فولاد خوزستان



https://jahaneghtesad.com/direct/16779


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |