دوشنبه 31 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 13465 11:45 1402/12/16
جشن تأسیس ۱۱ شرکت دانش‌بنیان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

جایگاه ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در پارلمان بخش خصوصی

دسته‌بندی: استان‌ها
جشن تأسیس ۱۱ شرکت دانش‌بنیان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

جایگاه ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در پارلمان بخش خصوصی

دسته‌بندی: استان‌ها

رئیس هیات مدیره انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان گفت: چهارمین آیین تأسیس ۱۱ شرکت دانش‌بنیان عضو انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

به گزارش جهان اقتصاد وبه نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، فرید نجات‌بخش، رئیس هیات مدیره انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان اظهار کرد: سال جاری در جلسه هیات مدیره انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان تصمیم گرفته شد که ماهانه متناسب با سال تأسیس هر شرکت دانش‌بنیان از آنها تجلیل به عمل آید.

 وی افزود: هدف از این اقدام علاوه بر تجلیل و نکوداشت آن شرکت، معرفی فعالیت اقتصادی آنان برای شناخت بیشتر و همکاری سایر شرکت‌ها بود.

 رئیس هیات مدیره انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان با اشاره به اینکه این نشست با دعوت حدود ۲۰۰ شرکت همراه بود، تصریح کرد: در چهارمین مراسم نکوداشت شرکت‌های دانش‌بنیان از حدود ۱۱ شرکت دانش‌بنیان تقدیر به عمل آمد.

 وی ادامه داد: پیش از این در مراسم جشنی از شرکت‌های فعال در زمینه خدمات پارک‌های علم و فناوری تقدیر به عمل آمد.

 نجات‌بخش در این مراسم به معرفی «خیریه صدیقین» پرداخت و گفت: این مؤسسه خیریه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود با مأموریت توانمندسازی خانواده‌های زن سرپرست در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، جسمی و روانی در سال ۱۳۹۱ در اصفهان تأسیس و آغاز به فعالیت کرد.

 رئیس هیات مدیره انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان اضافه کرد: واحد مددکاری، توانمندسازی، کارگاه خیاطی پیراتن، مجموعه غذایی مهربانو، واحد استند تسلیت صدیقین و واحد حمایتی از جمله خدمات این خیریه است.

 در این جشن نکوداشت، فعالیت ۱۱ شرکت منتخب به‌صورت کلیپ نمایش داده شد و در پایان مراسم از مدیران عامل این شرکت‌ها تقدیر به عمل آمد.

 گفتنی است؛ یکی از مسائل شرکت‌های انجمن دانش‌بنیان آشنایی با سیستم حفاظتی و دیگری آشنایی با سامانه جامع مودیان مالیاتی بود که توسط کارشناس امور مالیاتی و دارایی آموزش سامانه مودیان مالیاتی ارائه شد.

 

 

 
برچسب: اصفهان ، اتاق بازرگانی اصفهان ، انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان



https://jahaneghtesad.com/direct/13465


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |