دوشنبه 31 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 15473 19:30 1403/02/20
دسته‌بندی: صنعت و معدن

تحقق شعار سال یک نقشه راه است که همه به ویژه صنایع تولیدی کشور باید برای تحقق آن تلاش نمایند. مسئولان نیز باید پا به پای کارگران به عنوان جهادگران تحقق شعار سال، قدم بردارند.

به گزارش جهان اقتصاد و به نقل از خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مجتبی یوسفی،محمد امیر و سید محسن موسوی سه منتخب مردم اهواز،باوی،حمیدیه و کارون برای مجلس دوازدهم از غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی تهران بازدید نمودند.

 

مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم در دیدار با مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به حضور کارگران این شرکت در دیدار اخیر با رهبر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: به کارگران فولاد اکسین بابت دیدار با رهبر انقلاب تبریک عرض می نمایم. امیدوارم با روحیه مضاعفی که در این دیدار نصیب کارگران شد، شاهد موفقیت های روزافزون این شرکت باشیم.

 

وی افزود: تحقق شعار سال یک نقشه راه است که همه به ویژه صنایع تولیدی کشور باید برای تحقق آن تلاش نمایند. مسئولان نیز باید پا به پای کارگران به عنوان جهادگران تحقق شعار سال، قدم بردارند.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان با ظرفیت بالایی که دارد، توانایی ورود پرقدرت به عرصه فولاد سازی را خواهد داشت.

 

وی افزود: ما نمایندگان مردم خوزستان در مجلس نیز از اقدام مدیران شرکت فولاد اکسین برای راه اندازی کارخانه فولادسازی، تمام قد حمایت نموده و پیگیر حل مشکلات در این مسیر خواهیم بود.

 

یوسفی در پایان به لزوم همدلی و یکصدایی ۱۸ نماینده منتخب مردم خوزستان در مجلس دوازدهم اشاره کرد و بیان داشت: راه برون رفت چالش ها پشتکار و همدلی است. همراه با ۱۷ نفر نماینده ارزشمند استان در مجلس، مجدانه پیگیر حل مشکلات مردم خواهیم بود.

برچسب: شرکت فولاد اکسین خوزستان ، نمایشگاه صنعت نفت ایران



https://jahaneghtesad.com/direct/15473


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |