شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 11518 14:30 1402/10/20
در افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران؛

تفاهم نامه ایمپاسکو با دانشگاه صنعتی اصفهان در بازیافت لاستیک‌های معدنی امضا شد

در افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران؛

تفاهم نامه ایمپاسکو با دانشگاه صنعتی اصفهان در بازیافت لاستیک‌های معدنی امضا شد

قرارداد تحقیقاتی پژوهش و توسعه فناوری بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین معدنی در افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران و در بخش میز تعمیق ساخت داخل، میان شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و دانشگاه صنعتی اصفهان به امضا رسید.

به گزارش جهان اقتصاد و به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، علی صفرزاده عضو هیات مدیره شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با دانشگاه صنعتی اصفهان تفاهم نامه بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین معدنی را به امضا رساند.

 

این تفاهم نامه در راستای بومی سازی فرآیندها و تجهیزات و در جهت ماموریت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در خصوص حفظ و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی و استفاده اقتصادی از باطله‌ها و پسماندهای معدن‌کاری در دستور کار قرار گرفته است.

 

به گفته مدیر پژوهش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، تکنولوژی مربوط به فرآیند بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین تنها در اختیار تعداد معدودی از کشورهای دنیاست و با انجام این پژوهش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز به یکی از صاحبان این فناوری تبدیل شده است.

 

گفتنی است پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران صبح امروز سه‌شنبه ۱۹ دی ماه با حضور صنایع بزرگ فولادی و معدنی در سالن همایش‌های برج میلاد تهران آغاز به کار کرد.

برچسب: ایمپاسکو ، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ، جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران ، بازیافت لاستیک‌های معدنی



https://jahaneghtesad.com/direct/11518


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |