شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 12834 17:45 1402/11/29
به عنوان ایده برتر سطح شکوفایی؛

ایمپاسکو رتبه سوم ایده‌های ارزش آفرین را کسب کرد

به عنوان ایده برتر سطح شکوفایی؛

ایمپاسکو رتبه سوم ایده‌های ارزش آفرین را کسب کرد

شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از بین ۳۰۰ عنوان ایده مطرح شده در جشنواره ایده‌های ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی (اینوماین) و از میان ۱۲ ایده برگزیده، رتبه سوم را به دست آورد.

به گزارش جهان اقتصاد وبه نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، جشنواره ایده‌های ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی (اینوماین) که هفته گذشته برگزار شد، با انتخاب برترین‌ها، از ایده‌های ارزش آفرین این بخش تقدیر کرد.

 

شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران که با دو عنوان ایده، در جشنواره اینوماین حضور یافته بود موفق به کسب رتبه سوم ایده برتر سطح شکوفایی این جشنواره شد.

 

ایده ایمپاسکو با همکاری ﭘﮋوﻫﺸﮑﺪه ﻣﻌدن‌ﮑﺎری ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ داﻧﺸﮕﺎه ﺻﻨﻌﺘﯽ اﺻﻔﻬﺎن و با موضوع بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین معدنی در واحد پژوهش شرکت، به عنوان ایده منتخب ﺳﻄﺢ شکوفایی (TRL8) این جشنواره برگزیده و با اهدای لوح، تقدیر شد.

 

گفتنی است چهارمین جشنواره ایده‌های ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی (اینوماین) در روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با هدف شناسایی نوآوران فناور این بخش، فرصت سازی برای صاحبان ایده‌ها، تجاری سازی ایده‌های برتر، حل مسائل مبتنی بر اندیشه ایرانی، جلب و هدایت سرمایه گذاری، همگرایی صاحبان صنعت و پژوهشگران فناور، توسعه فضای تعامل و همفکری و خلاقیت برگزار شد. همچنین در فرآیند جذب ایده‌ها، ۳۰۰ ایده ثبت و از این میان در نهایت ۱۲ ایده برگزیده شدند که ایده و طرح بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین معدنی رتبه سوم جشنواره را به دست آورد.

 

 

برچسب: ایمپاسکو ، اینوماین ، جشنواره ایده‌های ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی



https://jahaneghtesad.com/direct/12834


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |