مدیرعامل شرکت عمران در مراسم افتتاح ساختمان نظام مهندسی بهارستان:

تاکنون از سهمیه ۱۹ هزار واحد مسکن این شهر ۱۲ هزار واحد محقق و آغاز شده است.

این مهم جز با تلاش و همکاری مهندسان ناظر و مشاور پروژه‌ها امکان پذیر نبود و امروز نیز یک نمونه آن با افتتاح ساختمان جدید نظام مهندسی در بهارستان اتفاق افتاد.

لینک کوتاه کپی شد
تاکنون از سهمیه ۱۹ هزار واحد مسکن این شهر ۱۲ هزار واحد محقق و آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران بهارستان، مهندس رحیمی در مراسم افتتاح ساختمان جدید نظام مهندسی بهارستان، با اشاره به اینکه تاکنون از سهمیه ۱۹ هزار واحد مسکن این شهر ۱۲ هزار واحد محقق شده است، اظهار کرد: این مهم جز با تلاش و همکاری مهندسان ناظر و مشاور پروژه‌ها امکان پذیر نبود و امروز نیز یک نمونه آن با افتتاح ساختمان جدید نظام مهندسی در بهارستان اتفاق افتاد.

رحیمی تصریح کرد: از سازمان نظام مهندسی انتظار داریم که به شیوه نوینی ساخت ۱۹ هزار واحد مسکن ملی در بهارستان را اجرایی کند و در طرح ساختمان‌ها مصرف انرژی، فناوری‌های نوین ساختمانی و آب خاکستری مورد توجه باشد.

در پایان این مراسم از رؤسای سابق و فعلی دفتر نظام مهندسی ساختمان بهارستان و مهندس رحیمی مدیر عامل شرکت عمران بهارستان که نقش موثری در ساخت این ساختمان داشتند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

پس از این مراسم با حضور دکتر قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و مهندس رحیمی مديرعامل شرکت عمران بهارستان، پروژه های نهضت ملی مسکن بهارستان مورد بازدید قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار