بهترین برندهای تولیدکننده شیرآلات

شیرآلات چند سالی است که دیگر تنها یک ابزار برای استفاده از جریان آب نیستند بلکه بخشی از طراحی داخلی منزل به حساب می آیند. شیرآلات روی نمای آشپزخانه، ظاهر سرویس بهداشتی و حمام تاثیرگذار است. قابلیت ها و ویژگی های خاص انواع شیرآلات یک بازار رقابتی بزرگ در سراسر دنیا بین کارخانه های تولیدکننده شیرآلات به راه انداخته است. این بازار امروزه در سراسر صدها برند کوچک و بزرگ دارد.

لینک کوتاه کپی شد
بهترین برندهای تولیدکننده شیرآلات

شیرآلات چند سالی است که دیگر تنها یک ابزار برای استفاده از جریان آب نیستند بلکه بخشی از طراحی داخلی منزل به حساب می آیند. شیرآلات روی نمای آشپزخانه، ظاهر سرویس بهداشتی و حمام تاثیرگذار است. قابلیت ها و ویژگی های خاص انواع شیرآلات یک بازار رقابتی بزرگ در سراسر دنیا بین کارخانه های تولیدکننده شیرآلات به راه انداخته است. این بازار امروزه در سراسر صدها برند کوچک و بزرگ دارد.

در این مقاله، قصد داریم به بررسی بهترین برندهای تولیدکننده شیرآلات بپردازیم. برندهایی که در این مقاله از آنها نام برده شود در سرتاسر جهان نا‌م های شناخته شده ای هستند. اگر قصد خرید شیرآلات داشته باشید، مطالعه این مقاله برای شما بسیار مفید خواهد بود. بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ملاک های انتخاب بهترین برندهای تولید کننده شیرآلات

از بین صدها برند تولید شیرآلات در سرتاسر دنیا، ما به معرفی 5 برند خواهیم پرداخت. معیار ما برای انتخاب این برندها شامل موارد مختلفی می باشد از جمله:

  • سابقه فعالیت
  • رضایت مشتریان
  • قابلیت ها و ویژگی های خاص شیرآلات
  • صرفه اقتصادی
  • سهولت یا سختی نصب

مجموع امتیازاتی که از این معیارها به دست بیاید، ما را در انتخاب برترین برندهای تولید شیرآلات یاری می نماید و حاصل انتخاب ما، برندهایی هستند که در ادامه، در مورد آنها خواهیم خواند.

بهترین برندهای تولیدکننده شیرآلات

در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی برترین تولید کنندگان شیرآلات بپردازیم.

برند شیرآلات MOEN

یکی از برندهای خوش‌سابقه بازار شیرآلات جهان، برند آمریکایی MOEN است. این برند از سال 1947 یعنی از حدود 80 سال پیش در بازار شیرآلات جهان (به خصوص کشور آمریکا) فعالیت دارد. شیرآلات برند MOEN از نظر طول عمر و ماندگاری، رضایت کاربران و خریداران را جلب کرده اند. گواه این ادعا، کسب جایزه مورد اعتمادترین برند در زمینه شیرآلات کشور آمریکا برای 6 سال متوالی می باشد. داشتن محصولات متنوع در بازه های قیمتی گوناگون، ظاهر مدرن و زیبا، گارانتی حداقل 5 سال و حداکثر مادام العمر، ترکیب هوشمندانه مواد اولیه اقتصادی و لوکس برای تولید کارآیی بالا و ظاهر زیبا و تجهیز به سنسورهای تشخیص حرکت برای مدیریت مصرف آب از جمله بارزترین ویژگی های برند MOEN محسوب می شوند.

برند KRAUS

این برند یکی از برندهای جدیدتر در زمینه شیرآلات محسوب می شود که سابقه آن، 60 سال از برند MOEN کمتر است. برند KRAUS هم یک برند آمریکایی است که به نظر بسیاری از کاربران، ارزش خرید بسیار بالایی دارد. از نظر اقتصادی، اغلب محصولات این کمپانی قیمت نسبتا ارزانی دارند. با وجود قیمت مناسب اما از نظر کیفیت، محصولات KRAUS ضعفی نشان نمی دهند و طول عمر و کیفیت ساخت بالایی دارند. نصب آسان شیرآلات از دیگر ویژگی های برند KRAUS است که آن را در دل کاربران جای می دهد. در مقابل اما ابعاد گاها نامناسب شیرآلات این برند یکی از نقاط ضعف آن محسوب می شوند. به عقیده بسیاری از کارشناسان، شیرآلات این شرکت ظاهر تجاری قابل قبولی ندارند و شاید دلیل کمتر شناخته شده بودن این برند، همین موضوع باشد.

شیرآلات KWC

کی دبلیو سی ، در اصل یکی از برندهای مطرح شیرآلات در کشور سوئیس است که با سابقه بیش از 140 سال، یکی از باتجربه ترین شرکت های تولید شیرآلات به حساب می آید. در سال 1363 یعنی حدود 40 سال پیش، این برند فعالیت خود را در بازار کشورمان ایران هم آغاز کرد تا امروزه شیرآلات باکیفیت و بااصالت این برند سوئیسی برای ایرانیان هم در دسترس باشد. شیرآلات کی دبلیو سی در دهه های فعالیت خود، همواره یکی از برندهایی بوده که استفاده از فناوری های نوین و استانداردسازی فرآیندهای روز دنیا را در دستور کار خود قرار داده است. بدون اغراق، شیرآلات این برند تحت لیسانس برند کی دبلیو سی سوئیس توانسته اند سطح شیرآلات را در اکوسیستم تاسیسات ایران ارتقا دهند تا جایی که برند کی دبلیو سی در سال 1392، واحد صنعتی نمونه کشور شناخته شد.
شیرآلات این برند از نظر کیفیت و کارآیی یکی از بهترین محصولات در بازار ایران هستند. از نظر اقتصادی نیز این برند عملکرد خوبی دارند. تقریبا با هر سطح بودجه ای می توانید محصولات مدنظر خود را از این برند انتخاب کنید. شیرآلات KWC در کنترل مصرف آب و مدیریت منابع آبی نیز به کمک تکنولوژی های کاهنده مصرف، عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد. در مجموع، برند کی دبلیو سی را می توان یکی از بهترین و باکیفیت ترین برندهای تولید شیرآلات در سطح کشورمان محسوب می شود.

برند KOHLER

احتمالا شناخته شده ترین برند در زمینه شیرآلات و تجهیزات انتقال آب، برند KOHLER باشد. این برند دهه هاست که با ارائه تکنولوژی های مدرن و ارتقای سطح شیرآلات در جهان، محبوبیت خود را بیشتر و بیشتر کرده است. محصولات این برند از نظر کیفیت ساخت، طول عمر، فناوری های نوین، مقاومت دمایی بالا و طراحی ارگونومیک در بازار امروز شیرآلات حرف های زیادی برای گفتن دارند. گارانتی 1 ساله محصولات این برند نیز گواه کیفیت ساخت و دوام آن می باشد. البته اگر به دنبال محصولاتی با طراحی بسیار زیبا و لوکس هستید، شاید بتوانید گزینه های بهتری هم پیدا کنید.

برند Grohe

اگر قصد داشته باشید مسائل اقتصادی را به طور کامل کنار بگذارید و صرفا به دنبال محصولاتی با کیفیت بالا، ظاهر درخشان و نصب آسان باشید، برند Grohe یکی از بهترین انتخاب هاست. تاکنون شیرآلات تولید شده توسط این شرکت بیش از 240 جایزه طراحی را کسب کرده اند که نشان از تمرکز کمپانی Grohe روی دیزاین محصولات است. محصولات این شرکت گارانتی عمری دارند؛ یعنی کمپانی تضمین کرده است که شیرآلات از نظر کیفیت ساخت دچار مشکل نخواهد شد.

جمع بندی

با گسترش برندهای شیرآلات در سال های اخیر، انتخاب بهترین برند برای انتخاب شیرآلات ممکن است کمی گیج کننده شده باشد. در این مقاله، ما 5 برند تولیدکننده شیرآلات که محصولاتی با کیفیت ساخت بالا، ظاهر زیبا، تکنولوژی های نوین و مصرف آب بهینه تولید و ارائه می دهند را به شما معرفی کردیم. این برندها اغلب در آمریکا فعالیت می کنند اما برند کی دبلیو سی، یک برند سوئیسی باسابقه است که محصولات آن بیش از 2 دهه است که در کشور ایران نیز تولید شده و به فروش می رسند.

سوالات متداول

بهترین برندهای تولیدکننده شیرآلات بر چه مبنایی انتخاب می شوند؟

طراحی ظاهری، تعمیرپذیری، صرفه اقتصادی، نصب آسان، سابقه فعالیت و رضایت مشتریان ملاک هایی هستند که بر اساس آنها، بهترین برندهای تولیدکننده شیرآلات انتخاب می شوند.

چرا شیرآلات شرکت کی دبلیو سی از بهترین برندهای شیرآلات در ایران محسوب می شوند؟

این برند که تحت لیسانس کمپانی سوئیسی KWC فعالیت می کند، از نظر کیفیت ساخت، میزان مصرف آب و طراحی ظاهری در بازار ایران از جمله بهترین برندها به حساب می آید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار