دوشنبه 31 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 8355 17:05 1402/07/22
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران اعلام کرد :

افزایش دو برابری ذخایر شرکت سنگ آهن با فعال سازی ۶ معدن ، برای آینده ای درخشان تلاش می کنیم

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران اعلام کرد :

افزایش دو برابری ذخایر شرکت سنگ آهن با فعال سازی ۶ معدن ، برای آینده ای درخشان تلاش می کنیم

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از افزایش دو برابری ذخایر شرکت سنگ آهن با فعال سازی ۶ معدن خبر داد و گفت: ذخایر شرکت سنگ آهن طی دو سال به ۲۵۰ میلیون تن رسیده است.

 مجتبی حمیدیان در آیین افتتاح طرح های شرکت که با حضور سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدرضا صباغیان، نماینده مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سید عباس حسینی، امام جمعه بافق، فرماندار و جمعی از مدیران و معاونان شرکت سنگ آهن و شهرستان بافق برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: مقام معظم رهبری، امید را مهمترین ابزار پیشرفت در کشور بیان کردند و ما امروز دور هم جمع شده ایم تا از آینده درخشان کشورمان رونمایی کنیم.

 

وی با اشاره به تعریف و اجرای ۴۰ پروژه در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران افزود: طی دو سال گذشته ۴۰ پروژه تعریف و مطالعه شده و جوانه‌های امید و توسعه کاشته شده که امروز اولین جوانه‌های آن با سرمایه گذاری یک‌هزار میلیارد تومان و اشتغال بالغ بر ۳۰۰ نفر مشاهده شد.

 

حمیدیان اضافه کرد: در حوزه پرعیارسازی نیز ظرفیت را بیش از ۱۰ برابر افزایش دادیم و رکوردهای مختلف تولید از جمله رکورد تولید بالاترین میزان گندله را نیز طی این مدت به ثبت رساندیم.

 

وی با بیان این که طرح آهن اسفنجی ۱.۷ میلیون تنی و فولاد آلیاژی ۱۵۰ هزار تنی را در حال اجرا و برنامه‌ریزی داریم، گفت: در حوزه زیرساخت سال گذشته پست برق اجرا شد و امسال نیز نیروگاه ۲۵ مگاواتی را داشتیم که ظرف مدت کوتاهی به بهره برداری رسید و ایجاد نیروگاه دوم را در دستور کار داریم که به زودی به بهره برداری می رسد.

 

وی با اشاره به بهره برداری از معادن جدید اظهار کرد: عملیات اکتشاف ، بررسی و فعالیت های معدنکاری چهار معدن را از اسفندماه سال گذشته آغاز کردیم و امروز به طور رسمی معدن ساغند شمالی به بهره برداری رسید.

 

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تصریح کرد: امسال برای سرمایه‌گذاری‎های شرکت پنج هزار میلیارد تومان تامین مالی صورت گرفته و تلاش داریم این قطار پیشرفت را با سرعت خوبی به پیش ببریم.

 

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

 

برچسب: آهن اسفنجی ، بافق ، سنگ آهن مرکزی ایران



https://jahaneghtesad.com/direct/8355


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |