با حضور مسئولان و مدیران ارشد پالایشگاه اصفهان؛

زنگ آغاز سال تحصیلی در مجموعه مدارس پالایش نفت اصفهان نواخته شد

اشتغالزایی موسسه آموزشی غیردولتی پالایش نفت اصفهان برای متقاضیان کار

شناسه خبر: 174573
زنگ آغاز سال تحصیلی در مجموعه مدارس پالایش نفت اصفهان نواخته شد

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این آئین، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و خیرمقدم به دانش‌آموزان و معلمان اظهار داشت: همه توان خود را برای رفاه بیشتر دانش آموزان به کار گرفتیم، سعی ما تحصیل دانش‌آموزان در محیط پویا و بدون دغدغه بوده است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، محمد ده‌بیدیان، افزود: زنگ بازگشایی مدارس با شعار “برای ایران، برای مدرسه” و زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و میلاد رسول اکرم (ص) در مجموعه مدارس پالایش نفت اصفهان، با حضور میهمانان نواخته شد.

همچنین مدیر آموزش و تعالی منابع انسانی هلدینگ پترو پالایش اصفهان در این مراسم گفت: موسسه آموزشی غیردولتی پالایش نفت اصفهان با حمایت هیئت مدیره محترم هلدینگ پتروپالایش اصفهان در راستای رفع دغدغه‌های کارکنان در مهرماه سال ۱۴۰۲ اقدام به راه اندازی کودکستان، دبستان دخترانه و‌ دبستان پسرانه نمود و در سال ۱۴۰۳ نیز در مقطع دبیرستان دخترانه و پسرانه فعالیت خود را توسعه داد.

فرشته مشهدی گفت: تبدیل شدن به یک موسسه سرآمد و‌ پیشرو در آموزش و‌ پرورش کودکان و‌ نوجوانان با روحیه پژوهشی، مهارتی و‌ مسئولیت ‌پذیری یکی از مهمترین اهداف موسسه ‌مذکور بوده است.

وی افزود: این‌ موسسه با بهره گیری کارکنان و آموزگاران‌ حرفه‌ای، دانش‌آموزان را یاری می‌نمایند تا بتوانند در ابعاد معنوی، آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی توانمند و فردی مفید برای جامعه خود باشند.

مدیر آموزش و تعالی منابع انسانی هلدینگ پترو پالایش اصفهان گفت: در سال تحصیلی گذشته از بین متقاضیان کار، ۵۰۰ نفر در آزمون کتبی شرکت نمودند که  پس از قبولی در ازمون مرحله اول به مصاحبه تخصصی راه یافتند، در نهایت ۴۳ نفر مورد تایید تیم‌ گزینش قرار گرفت و ‌مشغول ‌به‌کار‌ شدند.

مشهدی ادامه داد: برای سال تحصیلی جدید نیز با همراهی تیم گزینش اداره آموزش و پرورش از بین ۱۶۴ نفری که دعوت به مصاحبه و تست تدریس شده بودند، ۳۶ نفر مورد تایید قرار گرفتند. این موسسه در حال حاضر برای ۷۲ نفر فرصت شغلی ایجاد نموده است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار