مدیرعامل شرکت راهبر ترابر انرژی خبر داد:

طراحی نرم افزاری هوشمند برای مدیریت جایگاه های سوخت

طراحی جامع ترین نرم افزار مدیریت جایگاه سوخت در شرکت راهبر ترابر انرژی

شناسه خبر: 174379
طراحی نرم افزاری هوشمند برای مدیریت جایگاه های سوخت

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، ابراهیم کاویانی پور، این نرم افزار را در کشور ممتاز اعلام کرد و افزود: نرم افزار راتا تماما با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و با استفاده از تخصص کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت راهبر ترابر انرژی طراحی شده و در حال حاضر در تمامی ۲۰ جایگاه سوخت تحت برند پالایشگاه اصفهان اجرا شده است.

مدیرعامل راتا افزود: این نرم افزار با قابلیت اطمینان بالا و دسترسی بیشتر، نرم افزاری مخاطب پسندتر از نرم افزارهای مشابه است که تمامی نیازهای برند پالایشگاه اصفهان و همچنین هر صاحب برند دیگر را برای مدیریت جایگاه سوخت و تامین نیازهای جایگاه در خرید فراورده، مدیریت فروش، تامین و ارسال فراورده بررسی نموده و پوشش داده است.

کاویانی پور، ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه کارکنان واحد برندینگ شرکت راهبر ترابر انرژی، این نرم افزار را تحولی در سامانه های هوشمند مدیریت جایگاه سوخت دانست.

مدیرعامل شرکت راهبر ترابر انرژی  جهت اعزام کارشناسان طراح نرم افزار و ارائه این پلتفرم به ذی نفعان عرصه برندینگ اعلام آمادگی کرد و افزود: با بهره گیری از این سامانه، نفع جایگاه دار و صاحب برند مد نظر قرار گرفته است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار