هتل شهسوران ،بنایی با ۱۵۰ سال قدمت دردل تاریخ اصفهان

در یک روز گرم تابستانی در خیابان حکیم اصفهان ،کوچه شماره ۹ با هماهنگی روابط عمومی گردشگری شهرداری اصفهان وارد عمارت شهسواران ، که هتلی قاجاری است با ۱۵۰ سال قدمت شدیم .

شناسه خبر: 6127
هتل شهسوران ،بنایی  با ۱۵۰ سال قدمت دردل تاریخ  اصفهان

بوتیک هتل شهسواران ، عمارتی از عهد قاجار و یادگاری است از حاج محمدحسین کازرونی ، تاجر و کار آفرین برجسته ونامدار شهر اصفهان که مورد بازدید جمعی از خبرنگاران قرارگرفت.

نگین پورعطا ، مدیر روابط عمومی هتل تاریخی شهسواران درجمع خبرنگاران گفت : مهدی شهسواریان ، این عمارت را در سال ۱۳۹۸ خریداری وبا هدف تبدیل این بنای منحصر بفرد به بوتیک هتل ، با رعایت اصول طراحی ومهندسی در مرمت و بازسازی این بنا با توجه به استانداردهای هتلداری وباکمک اساتید وکارشناسان هنر مرمت ، در احیای این بنا ، همت گماشت .

پورعطا ، افزود : حفظ کالبد اصلی بنا وکاربری سابق آنها از جمله شاهنشین ، حوض خانه ، شازده ، سرداب ، مطبخ و دیگر فضاهای بنا ، با تزیینات ویژه ای همچون فرش‌های نفیس دستباف ، پرده‌ها ، رانر و کوسن‌های قلمکار اختصاصی و لوسترهای فاخر ، به همراه امکانات مدرن از قبیل ، پارکینگ اختصاصی ، رختشو خانه ، کافی شاپ و رستوران ، سیستم‌های مدرن سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، آشپزخانه صنعتی ، آسانسور ، عایق صوت و حرارت ، اینترنت پرسرعت در اتاق ها و لابی ، تجربه‌ای متفاوت از اقامت را برای مهمانان رقم می‌زند.

وی درجمع خبرنگاران اصفهانی گفت : ۱۱ اتاق این عمارت هر کدام داستان و روایتی مخصوص به خود دارند که هر میهمانی را به عمق داستان خود می‌برد. ظرفیت پذیرش ۳۳ نفر مهمان مقیم در بخش اقامت و ۱۱۰ نفر مهمان در بخش کافی شاپ و رستوران از قابلیت های هتل عمارت شهسواران است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار