قیمت دلار امروز جمعه (۱۳ مرداد ۱۴۰۲)

شناسه خبر: 6060
قیمت دلار امروز جمعه (13 مرداد 1402)

دلار در بازار آزاد در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۹,۶۵۰ تومان نرخ گذاری شد.دلار در صرافی ملی در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۱,۳۰۲ تومان نرخ گذاری شد.دلار در بازار متشکل در بازار ۱۶۴ روز پیش نسبت به ۱۶۵ روز پیش، با ۳۲۱۱ تومان کاهش، ۴۱,۵۴۹ تومان نرخ گذاری شد.دلار در سامانه سنا با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۱۶۶ روز پیش، ۳۰,۴۱۶ تومان معامله شد.دلار کانادا با کاهش ۰.۳ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۳۷,۱۶۳ تومان معامله شد.

قیمت دلار در بازار آزاد

روز قبل دلار در بازار آزاد مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار آزاد که ۲ روز پیش تا ۴۹,۶۵۰ (چهل و نه هزار و ششصد و پنجاه ) تومان رسیده بود، امروز - جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ مصادف با ۰۴ آگوست ۲۰۲۳ - به ۴۹,۶۵۰ (چهل و نه هزار و ششصد و پنجاه ) تومان رسید.

قیمت دلار در صرافی ملی

روز قبل دلار در صرافی ملی مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۴۱,۳۰۲ (چهل و یک هزار و سیصد و دو ) تومان رسیده بود، امروز - جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ مصادف با ۰۴ آگوست ۲۰۲۳ - به ۴۱,۳۰۲ (چهل و یک هزار و سیصد و دو ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

قیمت دلار در بازار متشکل شاهد کاهش ۷.۷۲ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در بازار متشکل که ۱۶۵ روز پیش تا ۴۴,۷۶۰ (چهل و چهار هزار و هفتصد و شصت ) تومان رسیده بود، امروز - جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ مصادف با ۰۴ آگوست ۲۰۲۳ - به ۴۱,۵۴۹ (چهل و یک هزار و پانصد و چهل و نه ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

۱۶۵ روز پیش دلار در سامانه سنا مانند ۱۶۶ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۱۶۶ روز پیش تا ۳۰,۴۱۶ (سی هزار و چهارصد و شانزده ) تومان رسیده بود، امروز - جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ مصادف با ۰۴ آگوست ۲۰۲۳ - به ۳۰,۴۱۶ (سی هزار و چهارصد و شانزده ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

روز قبل دلار کانادا مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۳۷,۲۷۷ (سی و هفت هزار و دویست و هفتاد و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ مصادف با ۰۴ آگوست ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۳ درصدی به ۳۷,۱۶۳ (سی و هفت هزار و یکصد و شصت و سه ) تومان رسید.

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار