مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان خبر داد:

سومین جشنواره ملی مهارت به منظور معرفی و تجلیل از فعالان، پیشکسوتان و خیرین مهارت آموزی برگزار می شود

ترویج فرهنگ مهارت آموزی به عنوان یکی از عوامل مؤثر در ایجاد و توسعه اقتصاد مهارت بنیان و اشتغال پذیری سرمایه های انسانی یکی از مصادیق توسعه یافتگی می باشد که تأثیر مستقیمی بر رشد و اعتلای کشور خواهد داشت.

شناسه خبر: 16104
سومین جشنواره ملی مهارت به منظور معرفی و تجلیل از فعالان، پیشکسوتان و خیرین مهارت آموزی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، محمدرضا مصلحی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان هدف از برگزاری این جشنواره را اجرای بند ۱۹ ماده ۴ قانون اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و بند ۲۶ مصوبه ۷۳۷ شورای فرهنگ عمومی کشور عنوان کرد و افزود دستورالعمل اجرایی برگزاری سومین جشنواره ملی مهارت منتشر و در اختیار ادارات کل فنی و حرفه‌ای استان‌ها قرار گرفته است.

وی اهمیت این جشنواره را در فرهنگ سازی و معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای سازمان و همچنین ارتباط با بنگاه‌های اقتصادی دانست.

مصلحی بیان داشت: ترویج فرهنگ مهارت آموزی به عنوان یکی از عوامل مؤثر در ایجاد و توسعه اقتصاد مهارت بنیان و اشتغال پذیری سرمایه های انسانی یکی از مصادیق توسعه یافتگی می باشد که تأثیر مستقیمی بر رشد و اعتلای کشور خواهد داشت.

وی افزود: جشنواره ملی مهارت به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار، تولید و شناسایی فعالان برتر حوزه مهارت آموزی، حمایت از نظام آموزشی مهارتی کشور و ضرورت فرهنگ سازی برای مشارکت عمومی جامعه برای تحقق این امر و ارج نهادن به این تلاش سترگ به صورت سالانه از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در دو سطح استانی و ملی برگزار می گردد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار