با هدف توسعه تولیدات ملی انجام می گیرد؛

تعامل مشترک مس شهید باهنر و صنایع ملی مس

شرکت مس شهید باهنر و صنایع ملی مس با هدف توسعه تولیدات ملی و ایجاد ارزش افزوده بیشتر در محصولات مسی همکاری خود را آغاز کردند.

شناسه خبر: 18935
تعامل مشترک مس شهید باهنر و صنایع ملی مس

به گزارش جهان اقتصاد، تامین مواد اولیه صنایع مس شهید باهنر به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید محصولات مسی و آلیاژی کشور می‌تواند علاوه بر ارزش آفرینی در زنجیره تولیدات، نقش مهمی در اشتغال و صادرات کشور ایفا کند.

بر این اساس شرکت مس شهید باهنر با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکار برای بهره‌گیری هرچه بیشتر از توانمندی‌های این شرکت در ایجاد ارزش افزوده در زنجیره محصولات مسی نشست کاری با حضور مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و هیئت همراه، حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان و حسن پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار کرد.

بازدید از خطوط مختلف تولید ورق، لوله مقاطع آلیاژی صنایع مس مقدمه این نشست بودکه برای کمک به حل مشکل مواد اولیه از جمله کاتد و تامین آن ترتیب داده شد.

نمازی‌زاده، مدیرعامل صنایع مس برای تامین مواد اولیه محصولات مسی این شرکت اظهار داشت: قبل این نشست گفتگوهایی با معاونین شرکت ملی مس و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی داشتیم که در نتیجه آن خوشبختانه درک متقابل جهت تزریق مواد اولیه به این مجموعه عظیم که از بزرگترین کارخانه‌های صنایع پایین دستی زنجیره تولید مس به شمار می‌رود، به وجود آمده است.

وی افزود: محصولات مس شهید باهنر بی‌رقیب و بی‌نظیر و مورد نیاز اکثر صنایع تولیدی کشورند و حمایت از آن در واقع حمایت از تولید ملی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار