رئیس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان خبر داد:

بومی سازی بیش از ۲۵ هزار قطعه در شرکت فولاد خوزستان

شناسه خبر: 310
بومی سازی بیش از ۲۵ هزار قطعه در شرکت فولاد خوزستان

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان؛ آقای رضا طاهری در نخستین همایش ارزیابی عملکرد مجتمع‌های هفتگانه فولادی کشور در اهواز، افزود: فولاد خوزستان با ظرفیت تولید ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تن در سال دومین تولید کننده فولاد کشور است و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در افق ۱۴۱۰ به تولید ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن خواهد رسید.

وی بابیان اینکه در سال‌های اخیر شرکت فولاد خوزستان به عنوان یک شرکت طرح محور فعالیت داشته است، عنوان کرد: ۱۴۶ طرح در فولاد خوزستان دردست اجراست و در دهه فجر، ۳۳ طرح به بهره برداری می‌رسد.

به گفته رئیس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان، طرح زمزم ۳، طرح اسلب عریض، نیروگاه ۵۲۱ مگاواتی فولاد خوزستان و ده‌ها طرح دیگر ازجمله طرح‌های دردست اجرا هستند.

طاهری درخصوص توجه به بحث محیط زیست و فضای سبز در شرکت فولاد خوزستان افزود: فولاد خوزستان بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان طرح در بحث توسعه محیط زیست اجرا و بیش از ۵۲۴ هکتار فضای سبز ایجاد کرده که این میزان چیزی معادل ۵ برابر تعهد فولاد خوزستان به سازمان محیط زیست است.

رئیس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان در پایان گفت: علاوه بر نقش کلیدی فولاد خوزستان در اقتصاد استان و کشور، توجه خاص به جوامع محلی و مسئولیت‌های اجتماعی یکی دیگر از اقدامات اثرگذار این شرکت بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار