برند ملی برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی؛ بیمه دات کام

بهاره شریفیون، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سپاس، با اشاره به زمینه فعالیت این شرکت در قالب سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری اطلاعات (IT)، به خبرنگار صفحه اقتصاد، گفت: “این هلدینگ با برندهای زیر مجموعه خود (بیمه دات کام، سفر دات کام، ایتاک و نت سیس پی) در زمینه ارایه راهکارهای فناورانه فعالیت می کند که در اردیبهشت ماه امسال به دلیل طراحی اختصاصی و خلاقانه بیمه‌نامه‌های مختلف برای جامعه ورزشی کشور و همچنین حمایت مالی و معنوی از این عزیزان، محصول بیمه دات کام این هلدینگ به عنوان برند ملی برتر انتخاب شد”.

شناسه خبر: 3202
برند ملی برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی؛ بیمه دات کام

بهاره شریفیون مدیرعامل هلدینگ سپاس درباره انتخاب این شرکت به عنوان برند برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی (CSR)، گفت: "دلیل این انتخاب، متمرکز بر محصول بیمه دات کام بود. بیش از یک‌سال و نیم از ورود این شرکت به صنعت ورزش برای طراحی و تجاری سازی بیمه‌های مخصوص ورزشکاران می‌گذرد، که در این رابطه با فدراسیون بدنسازی به صورت تخصصی و حرفه‌ای همکاری انجام می‌گیرد".

وی یکی از محصولات موفق طراحی شده توسط هلدینگ سپاس در حوزه ورزش را بیمه‌نامه‌های مخصوص مربیان، ورزشکاران و صاحبان ورزشی عنوان کرد و افزود: "اکنون این محصول بر روی سایت فدراسیون با عضویت در سایت به فروش می‌رسد که پوشش‌های متعدد و جذابی را داراست. با توجه به اینکه حوادث و عوارض جسمی در ورزش حرفه‌ای برای ورزشکار غیر قابل اجتناب است، هدف اصلی هلدینگ سپاس با رویکرد اجتماعی، کاهش عوارض و صدمات احتمالی در ورزش با ارائه این محصول بود".

شریفیون با اشاره به همکاری با دو فدراسیون دیگر و همچنین اسپانسری باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران، اضافه کرد: "البته همچنان به عنوان حامی تبلیغاتی باشگاه پرسپولیس هستیم. موضوعات اجتماعی یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این شرکت فناورمحور است که از جمله آنها می‌توان به مشارکت ویژه در کمپین همدلی اشاره کرد".

مدیرعامل هلدینگ سپاس، دو روش را برای متقاضیان محصولات این شرکت خصوصا در زمینه بیمه بیان کرد: اولین روش ورود از طریق پلتفرم بیمه دات کام و ثبت تقاضا در رشته بیمه ورزشی و دومین روش ورود به سایت فدراسیون مدنظر است. پوشش‌ها متناسب با ورزش تخصصی در سایت فدراسیون (مثلا بدنسازی) موجود است و متقاضیان می‌توانند با انتخاب پوشش موردنظر ثبت درخواست نمایند. این محصول به صورت اخص مربوط به بیمه دات کام بوده و قرارداد بیمه‌ای فدراسیون‌ها هم به صورت انحصاری با بیمه دات کام بسته شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار