شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 7153 10:54 1402/06/12
کاهش ۲۵ درصدی قیمت بلیت اتوبوس به مقصد مرزهای عراق

کاهش قیمت بلیت اتوبوس به مقصد عراق از امروز

دسته‌بندی: ترابری
کاهش ۲۵ درصدی قیمت بلیت اتوبوس به مقصد مرزهای عراق

کاهش قیمت بلیت اتوبوس به مقصد عراق از امروز

دسته‌بندی: ترابری

وزیر راه و شهرسازی از کاهش ۲۵ درصدی نرخ بلیت‌های اتوبوس از امروز (۱۲ شهریور) خبر داد و گفت: قیمت بلیت اتوبوس به مقصد مرز‌های عراق کاهش می‌یابد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در پخش زنده خبر با تاکید بر نرخ مصوب بلیت‌های حمل و نقل جاده‌ای، گفت: نرخ بلیت‌های اتوبوس براساس قیمت مصوب بود، اما براساس تصمیم راهداری بنا براین شد تا از امروز(۱۲ شهریور) بلیت‌های اتوبوس به مقصد پایانه‌های مرزی با کاهش ۲۵ درصدی قیمت عرضه شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: البته برای بازگشت زائرین از کشور عراق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا با کاهش ناوگان حمل و نقل مواجه نشویم و تمام ظرفیت ناوگان عمومی در این بازه زمانی به کار گرفته و فراخوان سراسری به کل کشور ابلاغ کردیم تا تمام ناوگان‌ها به مرز‌های عراق علی الخصوص به مرز مهران برای جا به جایی زائراین اعزام شوند.

وی افزود: تمام سعی ما در کشور این بود تا مشکلات ناوگانی را حل کنیم و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم و پروژه بزرگراه ایلام - مهران را تا پیش‌از اربعین امسال به پایان رساندیم و این بزرگراه ۴ بانده موجب شد تا شاهد سوانحه کمتری در تردد زائرین به مرز مهران باشیم.

بذرپاش در پایان تاکید کرد: از زوار تقاضا داریم تا کسانی که فضای خالی برای زائرین دیگر دارند آن‌ها را نزدیک‌ترین مقصد‌های در حد توان دارند حمل کنند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

برچسب: جهان اقتصاد ، وزیر راه و شهرسازی ، حمل و نقل ، حمل و نقل جاده ای ، ناوگان جاده ای ، اخبار روز



https://jahaneghtesad.com/direct/7153


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |