چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 1398 23:32 1402/01/14

چه خبر از کدال؟ / اطلاعیه‌های 14 فروردین 1402

دسته‌بندی: اخبار ویژه ، بورس

چه خبر از کدال؟ / اطلاعیه‌های 14 فروردین 1402

دسته‌بندی: اخبار ویژه ، بورس

در میان اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در خصوص مطالبات بابت فروش کود اوره کشاورزی شفاف سازی کرد.

شرکت پتروشیمی نوری اعلام کرد نرخ تسعیر دلار جهت محاسبه نرخ خوراک پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها در سال 1402، برابر 28 هزار و 500 تومان است

شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در خصوص مطالبات بابت فروش کود اوره کشاورزی به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اعلام کرد: براساس مصوبه هیات وزیران فروش کود اوره به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را با نرخ 398.125 ریال تعیین و سازمان برنامه و بودجه کشور را موظف به پیش بینی مابه التفاوت حداقل قیمت کشف شده در بورس کالا در شش ماهه گذشته با قیمت فروش شرکتهای پتروشیمی به بخش کشاورزی پس از حسابرسی یارانه ای در لوایح بودجه نمود تا پس از تصویب و تخصیص اعتبار توسط وزارت جهاد کشاورزی در اختیار شرکتهای مذکور قرار گیرد.

بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس، شرکت پرتو بار فرابر خلیج فارس با نماد «حپرتو» در فهرست نرخ های فرابورس درج شد.

شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی بیان کرد در نظر دارد نسبت به واگذاری 99.99 درصد تحت مالکیت خود را در سهام شرکت نوآوران توسعه ملی (سهامی خاص) به صورت نقد اقدام نماید.

شرکت داده گستر عصر نوین عنوان کرد این شرکت موفق به دریافت پروانه ارتقا یافته انتقال داده مبتنی بر فناوری بی سیم (WTTx) در تمام استان‌های کشور به غیر از تهران و البرز شده است.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد نیز از توثیق سه طبقه ساختمان دفتر مرکزی واقع در سعادت آباد به عنوان  پشتوانه تسهیلات دریافتی به مبلغ 75 میلیارد تومان از بانک پاسارگاد خبر داد.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نماد تکیمیا بود که سهامداران خود به مجمع عمومی عادی دعوت کرد.

اما نماد حسیر ثبت افزایش سرمایه خود را به ثبت رساند. این افزایش سرمایه از مبلغ 60 میلیارد تومان به مبلغ 120 میلیارد تومان  از محل سود انباشته بوده است.

 

 

 

برچسب: جهان اقتصاد ، سازمان برنامه و بودجه ، اخبار روز ، نرخ تسعیر دلار ، نرخ خوراک پالایشگاه ، گروه توسعه ملی



https://jahaneghtesad.com/direct/1398


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |