یکشنبه 18 شهریور، 1403

کدخبر: 15744 03:30 1403/02/27

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

دسته‌بندی: استان‌ها

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

دسته‌بندی: استان‌ها

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در پیامی، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش جهان اقتصاد وبه نقل از خبرنگارواحد رسانه روابط عمومی وبین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان متن پیام تبریک دکترمحسن قدیری به شرح زیر است…

 

درک و شناخت دنیای امروز بدون دریافتن نقش ارتباطات و وسایل ارتباطی امکان پذیر نیست، به گونه ای که برای سوار شدن بر مسیر و جریان روندهای روز دنیا چاره ای جز آمیختن با وسایل ارتباطی نداریم.

 

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی ، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی در دنیای امروز است.

 

امروزه پیشبرد اهداف و برنامه های یک سازمان با تقویت انگیزه های جمعی ،آگاهی عمومی و اعتماد مردمی امکان پذیر است و روابط عمومی به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان وجامعه ، مسوولیتی خطیر در فرآیند تصمیم‌گیری مدیران وشناخت افکار عمومی به عهده دارد.

 

دنیای امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است و در این دهکده جهانی، اطلاعات با سرعت وصف نشدنی در حال مبادله است. امروزه قدرت در دست جوامعی قرار دارد که از نیرومندترین شبکه‌های ارتباطی و به تبع آن بیشترین اطلاعات برخوردار باشند و این یک حقیقت انکارناپذیر در تمدن کنونی جهان است.

 

اینجانب ۲۷ اردیبهشت ماه روز  ملی ارتباطات و روابط عمومی و آغاز این هفته را  به همکاران سخت کوش در حوزه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت های زیرمجموعه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان درطی سال های اخیر با الهام از هم افزایی، هم اندیشی و همسویی در راستای تحقق اهداف کلان هلدینگ پتروپالایش اصفهان تلاش های جهادی و مجدانه ای دارد ؛لذا برخود می بالیم که با حضور جوانان توانمند در اداره روابط عمومی و بین‌الملل شاهد پویایی و چابکی بالایی باشیم. اینجانب از درگاه ایزد منان سلامتی، توفیق و پیروزی روز افزون این عزیزان را مسئلت می نمایم.

 

دکتر محسن قدیری

 

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

برچسب: هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، دکتر محسن قدیری ، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی



https://jahaneghtesad.com/direct/15744


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |