شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 13797 09:20 1402/12/26

هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای جذب نیرو در بخش بهره برداری این شرکت در ۲۴اسفندماه آزمون استخدامی از طریق فراخوان عمومی برگزارکرد.

دسته‌بندی: استان‌ها

هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای جذب نیرو در بخش بهره برداری این شرکت در ۲۴اسفندماه آزمون استخدامی از طریق فراخوان عمومی برگزارکرد.

دسته‌بندی: استان‌ها

محمد ده بیدیان، با اشاره به اینکه اطلاعیه اولیه این آزمون درتاریخ۱۲دی ماه امسال برگزارشد افزود : آزمون استخدامی این شرکت در ۲۴اسفندماه با حضور۷۲۴ نفر برگزارشد.

به گزارش جهان اقتصاد وبه نقل از روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان،

محمد ده بیدیان گفت:  آزمون استخدامی پالایشگاه اصفهان برای جذب متقاضیان کار در رشته های مهندسی شیمی،صنایع شیمایی ومهندسی نفت در بخش بهره برداری هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزارشد.

 

وی با اشاره به اینکه از زمان اعلام فراخوان پالایشگاه اصفهان ۴۳۰۰نفر روزمه و اطلاعات خود را از سراسر کشور برای پالایشگاه اصفهان ارسال کردنند گفت:بسیاری از رزومه های ارسال سنخیتی با اعلام رشته های مورد نیاز نداشت لذا۳۲۰۰نفراز میان شرکت کنندگان انتخاب شدند.

 

ده بیدیان افزود:با دستور مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان مقرر شد افرادی که بومی استان اصفهان هستند دراین آزمون شرکت نمایند.لذا با بررسی های صورت گرفته به یک هزار نفراعلام فراخوان برای حضور در آزمون شد.

 

مدیر روابط عمومی و بین الملل و معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پترو پالایش اصفهان،تصریح کرد:از میان افراد انتخاب شده ۷۲۴نفردر سایت آزمون ثبت نام کردنند.

 

وی ادامه داد:نتیجه آزمون در ۲۶اسفندماه اعلام خواهد شد و برای فروردین ماه ۲برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت میشوند.

 

ده بیدیان، اشاره داشت:شرایط ورود افراد به آزمون استخدامی بر مبنای رزومه وسوابق شغلی است و برگزیدگان برای بخش بهره برداری هلدینگ پتروپالایش اصفهان انتخاب میشوند.

 

وی بااشاره به اینکه امسال اولین آزمون استخدامی پتروپالایش اصفهان دراسفندماه برگزارشد گفت:فراخوان رشته های اعلامی در مقطع کارشناسی بود که منتخبین بعد از طی مراحل مصاحبه ودیگر مراحل  تا اول خردادماه در پالایشگاه اصفهان مشغول به کارمیشوند.

 

مدیر روابط عمومی و بین الملل و معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پترو پالایش اصفهان تصریح کرد:افراد برگزیده در آزمون استخدامی در واحدهای آیزوماکس،آب،برق،بخار هلدینگ پتروپالایش اصفهان مشغول به کار خواهند شد.

 

ده بیدیان، با تاکید به اینکه کلیه اطلاعیه های مربوط به جذب و استخدام پالایشگاه اصفهان تنها از طریق اطلاعیه رسمی و سایت پالایشگاه اصفهان به نشانی https://www.eorc.ir

انجام میشود افزود: هموطنان عزیز باید این نکته را مد نظر قرار داده وهیچ گاه فریب سایت ها،کانالهاو پیامک های جعلی که اقدام به انتشار فراخوان استخدام پالایشگاه اصفهان می نمایند توجه نکنند.

برچسب: اصفهان ، هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، آزمون استخدامی پالایشگاه اصفهان



https://jahaneghtesad.com/direct/13797


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |