شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 13767 10:45 1402/12/24
استاندار اصفهان در گردهمایی فرمانداران استان:

نظارت میدانی فرمانداران در بازار شب عید، ضروری است

دسته‌بندی: استان‌ها
استاندار اصفهان در گردهمایی فرمانداران استان:

نظارت میدانی فرمانداران در بازار شب عید، ضروری است

دسته‌بندی: استان‌ها

استاندار اصفهان گفت: حضور میدانی در بازار و حضور در جمع خریداران و فروشندگان را در روزهای پایانی سال با جدیت و مستمر دنبال کنید، این موضوع را در ستاد تنظیم بازار نیز به اعضاء ستاد تأکید شده است.

به گزارش جهان اقتصاد وبه نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، در گردهمایی فرمانداران استان، ضمن تبریک ماه رمضان ماه بهار قرآن، اظهار کرد: بابت برگزاری شایسته انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر ویژه‌ای از همه افرادی که در این راستا تلاش کردند به ویژه فرمانداران استان دارم.

وی ادامه داد: این دوره از تمامی ادوار انتخابات متفاوت بود زیرا دشمن تمام تلاش خود را کرد تا با تبلیغات مستمر، مکرر و پرحجم شرایط را مهندسی کند که حداقل مردم در انتخابات حضور یابند اما در این میدان که همه ظرفیت‌های رسانه‌ای با فرماندهی دشمن پیش می‌رفت، حضور مردم پای صندوق‌های رأی و برگزاری شایسته انتخابات جای تقدیر و قدردانی دارد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدا تلاش کردیم ذیل راهبردهای اساسی مقام معظم رهبری مجری انتخابات باشیم و هیچگونه جانبداری به فرد یا افرادی نداشته باشیم.

دکتر مرتضوی ادامه داد: تصور ما این است که هرگونه جانبداری در انتخابات بر ما حرام شرعی است و بر این مهم تأکید داشته و داریم.

وی ضمن تأکید بر حفظ ارتباط فرمانداران با تمامی افرادی که در برگزاری انتخابات نقش داشتند، عنوان کرد: شبکه‌‌ای که در راستای برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها شکل گرفت بایستی حفظ شود زیرا این مردم بودند که نقش اصلی انتخابات را ایفا کردند و اکنون نیز بایستی ارتباط مستمر با گروه‌های مردمی در دولت سیزدهم حفظ شود.

استاندار اصفهان با اشاره به روزهای پایانی سال و تأکید بر نظارت بر بازار در آستانه عید نوروز، گفت: صرفاً بر جلسات و نظارت تیم‌های ناظر، بازرس و ارزیاب بسنده نکنید و شخصاً شرایط بازار را رصد و جهت فراوانی اجناس در بازار تلاش کنید.

دکتر مرتضوی افزود: حضور میدانی در بازار و حضور در جمع خریداران و فروشندگان را در روزهای پایانی سال با جدیت و مستمر دنبال کنید، این موضوع را در ستاد تنظیم بازار نیز به اعضاء ستاد تأکید کرده‌ام.

وی در خصوص سفرهای نوروزی، متذکر شد: انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌ها با نگاهی هم‌افزا همه بضاعت‌های ممکن را برای اسکان مسافران و سفرهای نوروزی به کار ببندند.

استاندار اصفهان همچنین حفظ حرمت ماه مبارک رمضان را ضروری دانست و تأکید کرد در اجرای برنامه‌ها و سفرهای نوروزی، حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود.

برچسب: اصفهان ، استاندار اصفهان ، امور بین الملل استانداری اصفهان



https://jahaneghtesad.com/direct/13767


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |