یکشنبه 18 شهریور، 1403

کدخبر: 16545 10:22 1403/03/21

معرفی 8 مدل پرفروش یخچال آبسرد کن ایستکول

دسته‌بندی: بازارچه

معرفی 8 مدل پرفروش یخچال آبسرد کن ایستکول

دسته‌بندی: بازارچه

اگر به دنبال خرید یخچال آبسردکن برای محل کار، هتل و یا دفترکار خود هستید، برند ایستکول انتخاب مناسبی برای شماست. امروزه شرکت‌های مختلفی، مدل‌های گوناگونی از یخچال‌ آبسردکن را در ابعاد مختلف به بازار عرضه می‌کنند. یکی از معروف‌ترین این شرکت‌ها، شرکت ایستکول می‌باشد. شرکت ایستکول یا تکران مبرد، فعالیت خود را در سال 56 آغاز نموده است و در زمینه طراحی و تولید یخچال‌های هتلی و کوچک فعال است که بعدها با توسعه این شرکت، شاهد عرضه یخچال‌های آبسردکن از سوی آن نیز هستیم. این شرکت دارای بیش از چندین دهه تجربه در زمینه تولید کالای خانگی می‌باشد و آمار رضایت‌مندی بالایی نیز از محصولات این برند وجود دارد. در ادامه قصد داریم 8 مدل از پرفروش‌ترین یخچال ایستکول را معرفی کنیم، همراه ما باشید.

 

یخچال آبسرد کن ایستکول

اگر به دنبال خرید یخچال آبسردکن برای محل کار، هتل و یا دفترکار خود هستید، برند ایستکول انتخاب مناسبی برای شماست. امروزه شرکت‌های مختلفی، مدل‌های گوناگونی از یخچال‌ آبسردکن را در ابعاد مختلف به بازار عرضه می‌کنند. یکی از معروف‌ترین این شرکت‌ها، شرکت ایستکول می‌باشد. شرکت ایستکول یا تکران مبرد، فعالیت خود را در سال 56 آغاز نموده است و در زمینه طراحی و تولید یخچال‌های هتلی و کوچک فعال است که بعدها با توسعه این شرکت، شاهد عرضه یخچال‌های آبسردکن از سوی آن نیز هستیم. این شرکت دارای بیش از چندین دهه تجربه در زمینه تولید کالای خانگی می‌باشد و آمار رضایت‌مندی بالایی نیز از محصولات این برند وجود دارد. در ادامه قصد داریم 8 مدل از پرفروش‌ترین یخچال ایستکول را معرفی کنیم، همراه ما باشید.

آشنایی با برند ایستکول

شرکت تکران مبرد فعالیت خود را در سال 1356 و در استان قم آغاز نمود. این شرکت در طی دهه‌های 70 و 80 تولیدات خود را در زمینه تولید یخچال و فریزرهای سایز کوچک توسعه داد. به طوری که در سال 1387 توانست خط تولید آبسردکن‌های دو منظوره را راه‌اندازی کند.

حالا این شرکت آبسردکن‌های دو منظوره خود را در دهه پنجم فعالیت خود تحت عنوان تجاری ایستکول به بازار عرضه می‌کند و توانسته است با ارائه محصولات باکیفیت، در صدر لیست بهترین تولیدکنندگان بازار یخچال‌ فریزرهای سایز کوچک و آبسردکن‌های دو منظوره در ایران قرار بگیرد.

محصولات این برند با قابلیت‌ها و امکانات متعددی تولید شده‌اند. به طوری که افرادی که نیاز دارند برای مجتمع‌های اداری، مراکز تجاری، مراکز درمانی، رفاهی و یا خانگی، یک آبسردکن تهیه کنند، به راحتی می‌توانند از میان محصولات شرکت ایستکول، یک محصول مناسب را انتخاب و خریداری کنند.

لازم به ذکر است محصولات ایستکول به دلیل استفاده از جدیدترین فناوری‌ها و باکیفیت‌ترین قطعات موجود در بازار، دارای کیفیت ساخت بالایی هستند و افراد می‌توانند تا سال‌ها بدون مشکل از آن‌ها استفاده کنند. در ساخت بدنه محصولات برند ایستکول، از فولاد کربنی خودرنگ استفاده شده است که بسیار مقاوم است و طول عمر بسیار بالایی را دارد. ضمن اینکه در طولانی مدت، از نظر ظاهری نیز زیبایی کار حفظ می‌شود. موتورهای به کار رفته در یخچال آبسردکن‌های ایستکول نیز دارای قدرت بالایی هستند که سبب شده است این محصولات دارای عمر و دوام بالایی باشند. از دیگر مزایای این برند معتبر ایرانی، برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش است که این اطمینان را به شما می‌دهد، در صورت بروز هر گونه مشکل، نمایندگی‌های این شرکت پاسخگو هستند.

معرفی 8 مدل پرفروش یخچال آبسردکن ایستکول

کمپانی ایستکول در طی چندین دهه فعالیتی که داشته است، توانسته است محصولات بسیار باکیفیت با قابلیت‌های متنوع را تولید کرده و به بازار عرضه کند. این برند محصولات متنوعی از جمله یخچال، فریزر تک، فریزر صندوفی، شوکیس، یخچال خودرویی و... را تولید می‌کند.

شرکت ایستکول در یخچال‌های خود از موتور و متعلقاتی با بالاترین کیفیت استفاده می‌کند؛ به همین دلیل تمامی محصولات این برند دارای دوام و طول عمر بالایی هستند. محصولات این برند بسیار متنوع هستند و افراد می‌توانند از میان محصولات آن، گزینه مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری کنند.

در ادامه سعی کرده‌ایم 8 مدل از پرفروش‌ترین یخچال‌های آبسرد کن ایستکول فروشگاه جیمبوشاپ را معرفی کنیم.

آبسردکن ایستکول مدل TM-CW409N

آبسردکن یکی از محصولاتی است که استفاده از آن در شرکت‌ها و خانه‌ها رایج است. اگر قصد دارید یک آبسردکن باکیفیت را خریداری کنید، آبسردکن ايستكول مدل TM-CW409 یک محصول باکیفیت است که از قابلیت اتصال به شیر آب شهری برخوردار می‌باشد.

در آبسردکن ايستكول مدل TM-CW409، کابین و یخچالی وجود ندارد اما با کم‌ترین مصرف انرژی، آب سرد تا دمای 10 درجه و آب جوش تا دمای 95 درجه را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ساخت این آبسردکن، از باکیفیت‌ترین متریال‌های ممکن استفاده می‌شود و به همین سبب نیز دارای طول عمر و ماندگاری بسیار بالایی می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های این محصول، برخورداری از محافظ شوک الکتریکی است. به طوری که با استفاده از آن، با فشردن دکمه‌های خروجی آب می‌توانید از سه دمای سرد، ولرم و جوش استفاده کنید.

آبسردکن ایستکول مدل TM-CW409N

فریزر 9 فوت ایستکول مدل TM-999-95

فریر 9 فوت ایستکول مدل TM-999-95 یکی از یخچال‌های آبسردکن برند ایستکول است که از قابلیت برفک‌زدایی بدون دخالت کاربر برخوردار می‌باشد. این محصول دارای کمپرسوری با راندمان و قدرت سرمادهی بالایی است. همینطور فریر 9 فوت ایستکول مدل TM-999-95 دارای مصرف انرژی پایینی است و طول عمر بالایی دارد.

در این محصول، از عایق‌های فوم پلی‌یورتان استفاده شده است که از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند و منجر به حفظ سرمای داخل فریزر می‌گردد.

در این محصول، از ورق خودرنگ استفاده شده است که در برابر مواد قلیایی، رطوبت، ضربه و خش، دارای مقاومت بسیار بالایی می‌باشد. تنظیم دمایی در این محصول، به صورت دیجیتال است و محدوده دمایی آن نیز بین منفی 8 تا منفی 24 درجه سانتی‌گراد متغیر است.

این مدل از قابلیت انجماد سریع یا Super Cooling نیز برخوردار است که هدف از آن تسریع فرآیند سرماسازی می‌باشد. ایستکول برای این برند هشدار باز بودن درب و برد دیجیتال لمسی را نیز در نظر گرفته است.

یخچال 9 فوت ایستکول مدل TM-1919-150

یخچال ایستکول 9 فوت مدل TM-1919-150 یک دستگاه کوچک و کاربردی می‌باشد که بر اساس ابعادی که دارد، در هر مکانی قابل استفاده است. ایستکول این یخچال آبسردکن را در رنگ سفید و نوک مدادی به بازار عرضه کرده است.

ابعاد کوچک این یخچال آبسردکن، آن را به گزینه مناسبی برای استفاده در تمامی محیط‌ها تبدیل کرده است. در زیر این محصول، چندین پایه نیز قرار دارد که قابل تنظیم هستند و با استفاده از آن‌ها، می‌توان از یخچال در محیط‌های شیب‌دار نیز استفاده نمود. در این مدل برای سهولت در دسترسی، از یک دستگیره بر روی درب یخچال نیز استفاده شده است.

یخچال 12 فوت ایستکول مدل TM-196200

یخچال ایستکول مدل TM-96200 یک دستگاه خوش ساخت و کارآمد است که جزو یخچال‌های ایستکول با ظرفیت کمبی با گنجایش 12 فوت است. در این مدل فریزر در بالا و یخچال در پایین تعبیه شده است و هر دو درب از سمت راست باز می‌شوند. در قسمت فریزر دو طبقه در نظر گرفته شده است. همینطور یخچال نیز دارای سه طبقه است. ارتفاع طبقات در یخچال و فریزر قابل تغییر هستند. بر روی درب یخچال چهار طبقه برای نگهداری شیشه‌های مختلف، بطری، تخم‌مرغ و... در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه در کشوی پایین یخچال نیز فضای کافی برای نگهداری از میوه و سبزیجات و... نیز وجود دارد.

طراحی رویه این یخچال به صورت محدب است، به طوری که در زمان باز شدن درب یخچال، فضای داخلی آن روشن می‌شود. به دور درب یخچال، یک نوار پلاستیکی از pvc مرغوب نیز وجود دارد که به خوبی چفت می‌گردد و از نفوذ هوا به بیرون جلوگیری می‌کند. به همین دلیل مواد غذایی برای یک بازه زمانی طولانی تازه و مرغوب باقی می‌مانند.

پایه این یخچال از قابلیت تنظیم برخوردار است؛ همین موضوع جابجایی و نظافت این دستگاه را سهولت می‌بخشد. این دستگاه از نظر مصرف انرژی نیز در دسته‌بندی محصولات با مصرف انرژی بهینه قرار دارد. در کل این محصول در مقایسه با مشخصات فنی و قیمتی که دارد، دارای ارزش خرید بالایی است.

یخچال شوکیس 5 فوت ایستکول مدل TM-19580 CS

یخچال شوکیس ایستکول مدل TM-9580 CS یک یخچال کوچک 5 فوتی است که دارای عملکرد خیلی خوب و صدای کم می‌باشد. این مدل برای استفاده در منازل، هتل‌ها، فروشگاه‌ها، کافه‌ها و... مناسب است.

یکی از مزیت‌های این مدل، برخورداری از درب تخت شیشه‌ای است که منجر به افزایش جذابیت این یخچال شده است.

در این مدل از شوکیس ایستکول، چهار طبقه مجزا و بسیار جادار در نظر گرفته شده است که دارای ظرفیتی برابر با 82 لیتر می‌باشد. طبقات این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و از قابلیت تحمل وزن بالایی نیز برخوردار می‌باشند.

در داخل این محصول، از یک لامپ کم مصرف 0.6 واتی نیز استفاده شده است که دارای روشنایی خوبی است و داخل یخچال را به صورت کامل روشن می‌کند.

یخچال شوکیس 5 فوت ایستکول مدل TM-19580 CS

یخچال 5 فوت ایستکول مدل مينی بار 1835

یخچال دیگری از برند ایستکول که دارای کیفیت بالایی است، یخچال 5 فوت ایستکول مدل مينی بار 1835 می‌باشد. این محصول از برند ایستکول، بدون برفک است و دارای حجم کم و ابعاد کوچکی می‌باشد.

این مدل دارای سیستم دیفراست نیز هست. به طوری که با استفاده از این مدل، امکان یخ‌زدگی به حداقل خواهد رسید و کمک می‌کند تا محیط داخلی یخچال نیز بیشتر برای نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار بگیرد.

این یخچال دارای ابعاد کوچک و کم حجمی است و برای فضاهای کوچک و محدود، بسیار مناسب می‌باشد. این مدل از یخچال آبسردکن‌های ایستکول دارای طراحی مدرنی هستند و به دلیل برخورداری از طراحی خاص و فناوری مدرن، کم مصرف نیز می‌باشند و در کاهش هزینه‌ها بسیار موثر عمل می‌کنند.

این محصول دارای سه طبقه است و با استفاده از آن، دسترسی آسان‌تری به مواد غذایی و تفکیک آن‌ها وجود دارد.

آبسردکن ايستكول مدل TMSW441R

آبسردکن ايستكول مدل TMSW441Rیکی از محصولات شرکت ایستکول است که فروش بالایی داشته است و در کم‌ترین زمان ممکن، بدون اتلاف وقت، آب‌یخ و آب‌جوش را ارائه می‌دهد. این مدل از قابلیت اتصال به شیرآب شهری نیز برخوردار است.

با استفاده از این آبسردکن، می‌توانید در طی مدت زمان کوتاهی، آب سرد تا دمای 10 درجه و آب جوش تا دمای 95 درجه را دریافت کنید. برای دریافت آب سرد و آب گرم، کافی است اهرم‌های محصول را فشار دهید.

در تولید آبسردکن ايستكول مدل TMSW441Rاز متریال‌های باکیفیت استفاده شده است و عمر و ماندگاری بالایی دارد و می‌توان مدت‌ها از آن استفاده کرد، بدون اینکه مشکل خرابی در قطعات آن ایجاد گردد.

آبسردکن ایستکول مدل TM-RW 440

آب‌سردکن ایستکول مدل TM-RW 440 برای مراکز، سازمان‌ها و یا آموزشگاه‌هایی که در آن مراجعه‌کنندگان زیادی رفت و آمد دارند، مناسب است.

در قسمت پایینی آب‌سردکن ایستکول مدل TM-RW 440 یک کابین یخچال نیز تعبیه شد است. با استفاده از این محفظه می‌توانید آبمیوه با نوشیدنی‌های دیگر را نیز خنک نگه دارید.

با استفاده از آب‌سردکن ایستکول مدل TM-RW 440 نه تنها می‌توانید آب سرد دریافت کنید، بلکه می‌توانید از آب گرم آن نیز برای تهیه چایی و یا نسکافه نیز استفاده کنید.

برای استفاده از این مدل آبسردکن، کافی است منبع بر روی آبسردکن قرار بگیرد. البته درجهت ایمنی بیشتر، در این مدل امکان استفاده از قفل کودک و یا قفل محافظ آب داغ نیز استفاده شده است.

برای آبسردکن ایستکول مدل TM-RW 440 می‌توانید جالیوانی نیز تهیه کنید. امکان اتصال جا لیوانی به این نوع آبسردکن نیز وجود دارد.

نحوه خرید آبسردکن ایستکول از فروشگاه جیمبوشاپ

برند ایستکول، یکی از برندهای معتبر است که بیش از چندین دهه تجربه در زمینه تولید کالای خانگی را دارد. این برند محصولات خود را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش، به مشتریان عرضه می‌کند. دو فاکتور گارانتی و خدمات پس از فروش برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل نیز برند ایستکول، این دو موضوع را مد نظر قرار داده است. به طوری که شرکت تکران مبرد برای محصولات خود، 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر ایران را در نظر دارد.

برند ایستکول به واسطه نمایندگی‌های متنوع و بسیاری که در سراسر کشور دارد، پاسخگوی نیاز شما عزیزان که از آبسردکن‌های این برند خریداری و استفاده می‌کنید، می‌باشد. به طوری که هر گونه مشکلی برای آبسردکن ایستکول شما ایجاد شود، با مراجعه به این نمایندگی‌ها، به راحتی می‌توانید این مشکلات را رفع کنید.

در صورتی که به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید آبسردکن ایستکول هستید، می توانید محصول مورد نظرتان را از طریق وبسایت جیمبوشاپ به آدرس اینترنتی https://jimboshop.ir/ سفارش دهید. ما در مجموعه جیمبوشاپ یخچال فریرهای برند ایستکول را همراه با گارانتی به شما عزیزان ارائه می دهیم.

برچسب: یخچال ، قیمت یخچال ، ایستکول ، هتل



https://jahaneghtesad.com/direct/16545


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |