جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 3405 23:26 1402/03/14
کارنامه هفتگی بازار فیزیکی منتشر شد

معامله ۳.۳ میلیون تن انواع محصول در بورس کالا

دسته‌بندی: بورس
کارنامه هفتگی بازار فیزیکی منتشر شد

معامله ۳.۳ میلیون تن انواع محصول در بورس کالا

دسته‌بندی: بورس

در هفته دوم خرداد ۳ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۲۴۶ تن انواع کالا و محصول و ۱۵۰ دستگاه خودرو به ارزش نزدیک ۲۷.۶ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که نسبت به دو هفته قبل از افزایش ۱۵ درصدی در حجم و ۱.۳ درصدی در ارزش حکایت داشت.

به گزارش روابط عمومی بورس کالای ایران، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۱۵۳ تن انواع کالا و محصول و ۱۵۰ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۱۶ هزار و ۹۴۳ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۳۲۳ هزار و ۲۶۶ تن سیمان، ۹۷۷ هزار تن سنگ آهن، ۳۰۵ هزار و ۲۲۳ تن فولاد، ۱۲۹ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۵۹ هزار و ۱۲۰ تن روی، ۱۰ هزار و ۷۰۰ تن مس، ۹ هزار و ۵۹۰ تن آلومینیوم و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد. در این تالار همچنین ۱۵۰ دستگاه خودرو نیز فروخته شد.

در هفته معاملاتی منتهی به ۱۲ خرداد، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۷۳ هزار و ۹۶۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۸ هزار و ۷۳۱ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۳۴ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۲۹ هزار و ۶۰۸ تن قیر، ۱۰۱ هزار و ۹۸۲ تن مواد پلیمری، ۴۲ هزار و ۱۷۱ تن مواد شیمیایی، ۳۷ هزار تن لوب کات، ۲۵ هزار تن گوگرد، ۴ هزار و ۲۴۳ تن روغن پایه، ۲۶۰ تن گازها و خوراک‌ها و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۱۵ هزار و ۱۳۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از یک هزار و ۹۶۱ میلیارد تومان بود.

برچسب: نفت ، جهان اقتصاد ، پتروشیمی ، سنگ آهن ، بورس کالا ، خودرو ، صادرات ، آلومینیوم ، اخبار روز ، بازار فیزیکی ، بازار فرعی



https://jahaneghtesad.com/direct/3405


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |