یکشنبه 18 شهریور، 1403

کدخبر: 16067 02:29 1403/03/05

مراحل اخذ گرید انفورماتیک

دسته‌بندی: فناوری

مراحل اخذ گرید انفورماتیک

دسته‌بندی: فناوری

آیا به دنبال راه حلی سریع جهت اخذ گرید انفورماتیک هستید؟ قصد شرکت در مناقصات را دارید اما شرط اصلی این کار یعنی رتبه انفورماتیک را ندارید؟ به دنبال پیدا کردن مکانی برای اخذ سریع این گرید هستید؟ اگر پاسخ‌تان به تمامی سوالات بالا مثبت است، اصلا نگران نباشید! در ادامه شما عزیزان را با یکی از موسسات برتر حقوقی آشنا خواهیم ساخت که به کمک آن می‌توانید خیلی سریع نسبت به اخذ گرید انفورماتیک اقدام نمایید. پس پیشنهاد می‌کنیم حتما تا پایان این مقاله مفید و بسیار کاربردی همراه ما باشید.

 

آیا به دنبال راه حلی سریع جهت اخذ گرید انفورماتیک هستید؟ قصد شرکت در مناقصات را دارید اما شرط اصلی این کار یعنی رتبه انفورماتیک را ندارید؟ به دنبال پیدا کردن مکانی برای اخذ سریع این گرید هستید؟ اگر پاسخ‌تان به تمامی سوالات بالا مثبت است، اصلا نگران نباشید! در ادامه شما عزیزان را با یکی از موسسات برتر حقوقی آشنا خواهیم ساخت که به کمک آن می‌توانید خیلی سریع نسبت به اخذ گرید انفورماتیک اقدام نمایید. پس پیشنهاد می‌کنیم حتما تا پایان این مقاله مفید و بسیار کاربردی همراه ما باشید.

شرکت انفورماتیک به چه شرکتی گفته می‌شود؟

پیش از صحبت در رابطه با شرایط و چگونگی اخذ گرید انفورماتیک در ابتدا بایستی بگوییم اصلا به چه شرکتی؛ شرکت انفورماتیک گفته می‌شود. شرکت‌های انفورماتیک به شرکت‌هایی گفته می‌شود که فعالیت آن‌ها تنها در زمینه انفورماتیک و شاخه‌های مختلف آن است. شاخه‌های نامبرده به شرح زیر می‌باشند:

  • تولید و ارائه دستگاه‌های جانبی، تولید و ارائه قطعات و ملزومات، ارایه و پشتیبانی سخت افزاری، تولید و ارائه رایانه‌های غیره، تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری، ارائه و پشتیبانی نرم‌افزارهای پایه، ابزاها و سیستم
  • ارائه و پشتیبانی بسته‌های نرم افزاری و نرم‌افزارهای حامل محتوا، خدمات شبکه‌های اطلاع‌رسانی، شبکه داده‌های مخابراتی و رایانه‌ای، امنیت فضای تبادل و تولید اطلاعات، مشاوره و نظارت بر اجرای انواع طرح‌های انفورماتیکی
  • سیستم‌های ویژه، خدمات پشتیبانی، آموزش و پژوهش، سیستم‌های اتوماسیون صنعتی

اگر در یکی از حوزه‌های نامبرده مرتبط با شرکت‌های انفورماتیکی فعالیت خود را آغاز نموده‌اید؛ می‌توانید نسبت به اخذ گرید انفورماتیک اقدام نمایید.

گرید انفورماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

گرید انفورماتیک یک رتبه معتبر و قانونی تعیین شده توسط مراجع بالا برای تعیین سطح خدمات کمی و کیفی شرکت‌های مشاوره است. به عبارت دیگر این رتبه، درجه‌بندی‌های بسیار خاصی همچون یک تا هفت را دارد که بدون شک درجات بالای آن از اعتبار بالایی برخوردار می‌باشند.

اگر بخواهیم در رابطه با کاربردهای اخذ گرید انفورماتیک صحبت کنیم؛ بایستی بگوییم که به کمک این گرید می‌توان خیلی راحت پروژه‌های مختلف موجود در حوزه‌های انفورماتیک باتوجه به نوع فعالیت شرکت خود را انجام داد. بهتر است بگوییم که شرط اصلی برای ورود به مناقصات دولتی و خارجی که برگزار می‌گردد برای شرکت‌های انفورماتیک؛ داشتن گرید انفورماتیک است. اگر تمایل به اخذ گرید انفورماتیک را دارید؛ بهتر است این کار را در کنار یک تیم حرفه‌ای بسیار موفق انجام دهید.

معرفی سایت موسسه ثبتی رتبه

عدم آشنایی با روال اخذ گرید انفورماتیک، اخذ گرید مشاور، اخذ گرید پیمانکار، اخذ گرید مدیریت طرح باعث می‌شود تا در این زمینه با شکست روبه‌رو گردید و تا دریافت این گرید زمان زیادی و حتی مناقصات مهمی را هم از دست بدهید.

اگر خواهان شرکت در مناقصات مختلف و مهم هستید و یا دلتان می‌خواهد در کنار سایر رقبا خوش بدرخشید؛ پیشنهاد می‌کنیم به کمک مشاورین موسسه ثبتی رتبه با سال‌ها تجربه در این زمینه نسبت به اخذ گرید انفورماتیک اقدام نمایید. موسسه ثبتی رتبه یک موسسه متشکل از کادر حرفه‌ای‌ها در حوزه‌های مختلف ثبت شرکت، دریافت جواز حسب، اخذ انواع گریدها همچون مشاوره، انفورماتیک، مدیریت طرح، پیمانکار ، تمدید رتبه پیمانکاری و غیره است.

به کمک کارشناسان این مجموعه می‌توانید بدون دانستن اصول و قواعد اخذ رتبه نسبت به اخذ گرید انفورماتیک و یا هر مدرک دیگری همچون اخذ جواز کسب، ثبت برند و غیره اقدام فرمایید.

چرا بایستی به جای انجام مراحل اخذ گرید انفورماتیک انجام آن را به موسسه ثبتی رتبه سپرد؟

دلایل بسیار زیادی برای این کار وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها تخصص بالای کارشناسان موسسه ثبتی رتبه است. به عبارت دیگر به دلیل ناآشنایی شما با اصول اخذ انواع گرید همچون اخذ گرید پیمانکار، اخذ گرید مشاو، اخذ گرید انفورماتیک و یا اخذ گرید مدیریت طرح این امکان وجود دارد که زمان و هزینه زیادی از شما گرفته شود.

اما با سپردن این کار به برترین مشاوران موفق این مجموعه با سال‌ها تجربه و تخصص شما عزیزان می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با نازل‌ترین قیمت این مدارک مهم و معتبر را دریافت نمایید. برای دریافت مشاوره بیشتر و اخذ گرید انفورماتیک و غیره کافیست همین حالا به سایت موسسه ثبتی رتبه مراجعه فرمایید.

آیا مدارک لازم برای اخذ گرید انفورماتیک در تمامی درجات یکسان است؟

در پاسخ به این سوال شما عزیزان بایستی بگوییم؛ خیر! در گام اول و به منظور اخذ گرید انفورماتیک شما با هر میزان تخصص، نیروی فنی، بودجه مالی و سابقه کاری تنها مجاز به اخذ رتبه هفت خواهید بود. مدارک رتبه اول شامل شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی، عکس پرسنلی، سابقه بیمه اعضا امتیاز‌آور و غیره مختص به هیئت مدیره و اعضا تیم است.

در کنار این‌ مدارک، بایستی مدارک احراز هویت شرکت شامل مبایعه نامه، اجاره نامه و یا سند ملک، آخرین اظهار نامه مالیاتی، تاریخ تاسیس، تلفن، بیمه و غیره ارائه گردد. تمامی این مدارک برای اخذ گرید انفورماتیک، اخذ گرید پیمانکار، اخذ گرید مشاور، اخذ گرید مدیریت طرح لازم هستند.

در گام‌های بعدی برای اخذ گریدهای بالاتر به امتیازات شرکت علاوه بر عدم تغییر اعضا و پرسنل شرکت و دیگر مدارک نیاز است. به دلیل پروسه پیچیده جمع‌‌آوری مدارک، بارگذاری و غیره امروزه افراد بسیار زیادی به دنبال اخذ گرید انفورماتیک در کنار بهترین کارشناسان هستند.

خدمات موسسه ثبتی رتبه

در موسسه ثبتی رتبه به عنوان بهترین شرکت رتبه بندی خدمات مختلفی به متقاضیان ارائه می‌گردد که می‌توان به اخذ جواز کسب که اصلی‌ترین مدرک برای راه‌اندازی اصولی یک فروشگاه و یا رستوران و غیره به صورت معتبر است؛ اشاره نمود. هم‌چنین به کمک سایت موسسه ثبتی رتبه می‌توان ثبت شرکت را خیلی سریع انجام داد؛ چرا که همان‌طور که می‌دانید بدون ثبت شرکت هرگز نمی‌توان اقدام به اخذ گرید نمود.

از دیگر خدمات موسسه ثبتی رتبه به متقاضیان می‌توان به ثبت آدرس روی نقشه، ثبت لوگو، اخذ انواع گریدها اشاره نمود. بنابراین؛ اگر شما عزیزان خواهان اخذ گرید انفورماتیک، اخذ گرید پیمانکار، اخذ گرید مشاور، اخذ رتبه مهندسین مشاور ،اخذ گرید مدیریت طرح هستید کافیست سری به سایت رتبه بزنید. شما در صورت تمایل به اخذ گریدهای بالاتر می‌توانید از طریق موسسه رتبه نسبت به خرید آن‌ها و یا ارتقا با اتمام زمان اعتبار اقدام فرمایید.

چرا بین این همه، موسسه رتبه را انتخاب کنیم؟

کمتر شرکتی را می‌توان پیدا نمود که تیم آن از تخصص بالایی برخوردار باشند. اگر دلتان می‌خواهد نسبت به ثبت شرکت و یا اخذ، خرید و حتی تمدید انواع رتبه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن با نازل‌ترین قیمت به صورت معتبر اقدام فرمایید؛ سایت رتبه را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. برای بهره‌مندی از خدمات این موسسه همچون اخذ گرید انفورماتیک کافیست همین حالا به سایت موسسه ثبتی رتبه مراجعه فرمایید.

برچسب: شورای عالی انفورماتیک ، لوگو



https://jahaneghtesad.com/direct/16067


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |