شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 13770 11:30 1402/12/24
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

ما موظفیم بعنوان واسطه معتمد، دغدغه خیران را به هدف اجابت برسانیم

دسته‌بندی: استان‌ها
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

ما موظفیم بعنوان واسطه معتمد، دغدغه خیران را به هدف اجابت برسانیم

دسته‌بندی: استان‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در حاشیه برنامه ریزی فعالیت های ماه مبارک رمضان، گفت: امیدواریم در سال جدید با تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز با مشارکت خیران، به نیازمندان خدمات مطلوب تری ارائه کنیم.

به گزارش جهان اقتصاد وبه نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در آستانه ورود به سال نو ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: این نهاد هرساله همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه ای در دو محور اطعام مهدوی و اکرام ایتام و محسنین با هدف خدمت رسانی به نیازمندان انجام می دهد. 

 

کریم زارع با دعوت از خیران برای مشارکت در پویش اطعام مهدوی، ادامه داد: در مسیر اطعام نیازمندان فعالیت خود را برای توزیع بسته های معیشتی و غذای طبخ شده شروع کرده ایم و در تلاش هستیم با همکاری مراکز نیکوکاری که با شناسایی خیران در محلات اقدام به اطعام خانواده های نیازمند دارند این مسیر را بیش از پیش تقویت کنیم. 

 

وی با اشاره به اینکه برنامه ویژه اکرام ایتام و محسنین در نیمه دوم ماه رمضان انجام می شود، افزود: یکی از محوری ترین مباحث در ماه مبارک رمضان، اکرام فرزندان یتیم و نیازمندان است که درحال حاضر بیش از ۳۲ هزار فرزند تحت حمایت کمیته امداد استان می باشند. 

 

زارع همچنین با اشاره به اینکه بر اساس برآوردهای صورت پذیرفته بیش از ۴ هزار فرزند در انتظار حمایت حامیان هستند و یا با دریافتی کمک های محدود تحت حمایت این نهاد می باشند، بیان داشت: جذب ۲۰ هزار حامی در ماه مبارک رمضان از جمله برنامه های ویژه ای است که برای خدمت به خانواده های یتیم و نیازمند در نظر گرفته شده است. 

 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید براینکه ما موظفیم بعنوان واسطه معتمد، دغدغه خیران را به هدف اجابت برسانیم، گفت: هم استانی های عزیز برای مشارکت در پویش اطعام مهدوی می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ اقدام کنند همچنین برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین علاوه بر ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ ، یا با ورود به آدرس الکترونیکی ekram.emdad.ir می توانند فرزندان مورد نظر خود را تحت حمایت قرار دهند. 

برچسب: اصفهان ، کمیته امداد استان اصفهان ، اطعام نیازمندان ، توزیع بسته های معیشتی



https://jahaneghtesad.com/direct/13770


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |