جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 648 00:36 1401/12/03
سرکشی سایپا در بازار خودرو / قیمت ها دوباره نجومی شد

قیمت محصولات سایپا در بازار

دسته‌بندی: بازارچه ، خودرو
دسته‌بندی: بازارچه ، خودرو

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که با افزایش نرخ دلار خودرو هم مسیر بازار دلار را پیش گرفت و امروز ترمز برید.

سرکشی نرخ دلار در بازار امروز که از روز گذشته استارت آن زده شد عمده دلیلی است که فعالان بازار خودرو افزایشی شدن قیمت خودرو را به آن نسبت می دهند و معتقدند این رشد باعث شده تا شاهد طغیان قیمت در بازار خودرو باشیم.

تجمیع افزایش قیمت در بازار خودرو از روز گذشته نشان از آن دارد که «شاهین» در این دو روز 73 میلیون تومان گران شده و رشد ساینا هم به 36 میلیون رسید.  

با این شرایط و به گفته فعالان بازار خودرو نرخ دلار متهم اصلی است این رشد در بازار محسوب می شود و انگشت اتهام به سمت او دراز است. به گفته فعالان بازار خودرو افزایش قیمت خودرو در شرایطی صورت گرفته که خودروسازان عرضه در بورس کالا را همچنان در دستور کار دارند اما این روش هم نتوانسته بازار پرتلاطم خودرو را کمی رام کند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR » ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 638 میلیون تومان شد و رشد 18 میلیونی داشت افزایش قیمت شاهین با احتساب روز گذشته به 73 میلیون تومان رسید. ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم با رشد 5 میلیونی در بازار 374 میلیون تومان قیمت‌ خورد و رشد آن با احتساب دیروز به 36 میلیون رسید.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز «کوییکR» در بازار 374 میلیون تومانی شد و رشد 14میلیونی را ثبت کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 363 میلیون قیمت خورد و رشدی 10 میلیونی داشت.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار با افزایش 12 میلیون تومانی داشت و 355 میلیون قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم افزایش 12 میلیونی داشت و در بازار 362 میلیون تومان دست به دست شد.

 

منبع: اقتصادصد

برچسب: جهان اقتصاد ، سایپا ، خودرو ، قیمت خودرو ، کوییک ، اخبار روز ، شاهین ، تیبا



https://jahaneghtesad.com/direct/648


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |