یکشنبه 09 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 12026 15:45 1402/11/03
مشاور مدیرعامل فولاد مبارکه با قرائت پیام یاسر طیب نیا مطرح کرد:

فعالیت های جدی صنعت فولاد در گام دوم نوآوری

مشاور مدیرعامل فولاد مبارکه با قرائت پیام یاسر طیب نیا مطرح کرد:

فعالیت های جدی صنعت فولاد در گام دوم نوآوری

مشاور مدیرعامل فولاد مبارکه در سومین کنفرانس بین المللی فولاد و ریخته گری مداوم که به همت شرکت فولاد هرمزگان در بندرعباس آغاز شد. با قرائت پیام یاسر طیب نیا مدیرعامل این شرکت گفت: صنعت فولاد در گام دوم در حوزه نوآوری فعالیت های جدی آغاز کرده است.

پیام امیر مظاهری، مشاور مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین افتتاحیه سومین کنفرانس بین المللی فولاد و ریخته گری مداوم با قرائت پیام یاسر طیب نیا مدیرعامل این شرکت گفت: صنعت فولاد کشور بالاخره توانست با همت متولیان در میان ۱۰ تولید کننده برتر دنیا قرار گیرد. این مهم با تلاش تولید کنندگان و اجرای طرح‌های توسعه‌ای و برنامه ریزی متولیان حاصل شده است.‌  

 

وی در ادامه افزود: صنعت فولاد در گام دوم در حوزه نوآوری فعالیت های جدی را آغاز کرده است. در بخش نخست، بومی‌سازی شکل گرفته است و الحمدالله در این حوزه به افتخارات بزرگی رسیده است. همچنین در بخش دوم پرداختن به نوآوری، فناوری‌های جدید و توسعه تکنولوژی در دستور کار قرار گرفته است.  

 

مظاهری گفت: با توجه به اهداف توسعه فولاد در جنوب کشور و همچنین تکنولوژی پیشرو به کار گرفته شده در فولاد هرمزگان، باید با هم افزایی بخش تولید و اهالی علم، زمینه انتقال تکنولوژی به سایر شرکت‌های فولادی را فراهم کنیم. مایه خرسندی است که فولاد هرمزگان برای برگزاری کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری، پیش قدم شده است که خوشبختانه نتایج خوبی را از این طریق، در سالهای گذشته به دست آورده است.  

 

وی تاکید کرد: باید توجه داشت که برگزاری این کنفرانس‌ها از سوی تولید کنندگان فولاد کشور گامی اساسی در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان در صنعت فولاد بوده که مورد تاکید مقام معظم رهبری و همه مسئولین نظام است. از پیگیری زحمات همکاران در فولاد هرمزگان و همه مسئولان و دست‌اندرکاران و همه شرکت کنندگان کمال تشکر را دارم و امیدوارم از این طریق محفلی برای ثبت ابتکارات، تجربیات و اشتراک گذاری دانش برای دست اندرکاران صنایع فولاد فراهم شود.

برچسب: صنعت فولاد ، فولاد مبارکه ، یاسر طیب نیا ، کنفرانس بین المللی فولاد و ریخته گری مداوم



https://jahaneghtesad.com/direct/12026


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |