یکشنبه 09 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 11032 19:25 1402/10/06

عملکرد موفق فولاد خوزستان در ۹ ماهه نخست ۱۴۰۲

عملکرد موفق فولاد خوزستان در ۹ ماهه نخست ۱۴۰۲

شرکت فولاد خوزستان در ۹ ماهه نخست سال جاری عملکرد موفقی در حوزه رشد حجم فروش محصولات، تامین نیازهای بازار داخلی و جهش درآمد فروش داشته است و درآمد فروش محصولات این شرکت از ابتدای فروردین تا انتهای آذر ۱۴۰۲، بیش از مجموع درآمدهای سال گذشته بوده است.

درآمد فروش محصولات فولاد خوزستان در ۹ ماهه نخست سال جاری ۵۳ هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان بوده است که جهش ۴۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

 

فولاد خوزستان از ابتدای فروردین تا انتهای آذر سال جاری، بیش از ۳ میلیون تن محصول شامل شمش فولادی، تختال، آهن اسفنجی و گندله به بازارهای داخلی و جهانی عرضه کرده است که ۵.۲ درصد بیش از مدت مشابه سال گذشته است.

 

 این شرکت حدود ۲.۳ میلیون تن از محصولات مختلف زنجیره آهن و فولاد را در ۹ ماهه نخست امسال در بازار داخلی به فروش رسانده است که حاکی از جهش ۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ است.

 

فولاد خوزستان به‌عنوان بزرگ‌ترین تامین‌کننده نیاز بازار داخلی به شمش فولادی و تختال، در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۲، حدود ۱.۸ میلیون تن شمش و تختال به بازار داخلی تزریق کرده است که رشد ۱۴.۶ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد. فولاد خوزستان در این مدت با فاصله قابل توجه نسبت به رقبا، بزرگ‌ترین تامین‌کننده نیاز بازار داخلی به فولاد میانی بوده و نقش بی‌بدیل و انکارناپذیری در تامین نیازهای صنایع پایین‌دستی و نوردکاران تولیدکننده مقاطع تخت و طویل فولادی داشته است.

برچسب: فولاد ، فولاد خوزستان



https://jahaneghtesad.com/direct/11032


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |