یکشنبه 18 شهریور، 1403

کدخبر: 17720 11:20 1403/04/28
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان:

روند تکمیل قطار سریع السیر تهران- اصفهان سرعت یابد

دسته‌بندی: استان‌ها
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان:

روند تکمیل قطار سریع السیر تهران- اصفهان سرعت یابد

دسته‌بندی: استان‌ها

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تکمیل قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان- شیراز را ضروری دانست و گفت: برای توسعه صنعت گردشگری و حمل و نقل برون شهری باید به روند اجرای این پروژه سرعت داده شود.

عباس حاج رسولی‌ها با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: از شهردار اصفهان می‌خواهیم که از شهرداران مناطق، معاونین، روسای سازمان‌ها بخواهند در جهت حل مشکلات مردم که در اثر قوانین دست و پا گیر پیچیده شده اقدام کنند.

وی با تبریک انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس دولت چهاردهم گفت: دولت‌ها باید در حوزه حمل و نقل عمومی توجه ویژه‌ای داشته باشند. در شورای اول، 85 درصد هزینه‌های اتوبوس‌ها را دولت پرداخت می‌کرد، اکنون قیمت یک اتوبوس 15 میلیارد تومان است و هزینه کامل آن را شهرداری‌ها باید پرداخت کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وضعیت کلانشهرها از جمله اصفهان در حوزه اتوبوسرانی خوب نیست و این موضوع می‌طلبد که دولت توجهی به این بخش داشته باشد.

وی با اشاره به کمک دولت برای بهره برداری از متروی اصفهان گفت: نگاه ویژه به خط دوی مترو اصفهان می‌تواند به بخشی از مشکلات حمل و نقل عمومی این شهر کمک کند.

حاج رسولی‌ها تکمیل قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان- شیراز را ضروری دانست و افزود: برای توسعه صنعت گردشگری و حمل و نقل برون شهری باید به روند اجرای این پروژه سرعت داده شود.

وی با اشاره به وضعیت آلودگی هوای شهر اصفهان گفت: لازم است ستاد ویژه‌ای برای کلانشهرها ایجاد شود تا نسبت به درمان این مشکل بزرگ اقدام شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر لزوم جاری شدن همیشگی آب در زاینده رود بیان کرد: این موضوع به حل شدن آلودگی و فرونشست زمین در اصفهان کمک می‌کند و برای توسعه صنعت گردشگری نیز لازم است، بنابراین تأکید می‌کنیم که دولت آینده نسبت به این موضوع توجه داشته باشد.

 

 

برچسب: اصفهان ، شورای اسلامی شهر اصفهان ، قطار سریع السیر تهران- اصفهان ، کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان



https://jahaneghtesad.com/direct/17720


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |