پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 2443 22:01 1402/02/24
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان:

رمز موفقیت در مدیریت مصرف برق

دسته‌بندی: استان‌ها ، انرژی ، آب و برق
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان:

رمز موفقیت در مدیریت مصرف برق

دسته‌بندی: استان‌ها ، انرژی ، آب و برق

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان گفت: سال 1402 برای مشترکین کم مصرف 20 برابر پاداش در هزینه ها به همراه دارد.

مهندس مرسل صالحی در نشست اختصاصی با اشاره به مدیریت مصرف در سال گذشته گفت: خوشبختانه با مدیریت مصرف که از سوی مشترکین در سال 1401 صورت گرفت شاهد قطعی برق نبودیم به طوریکه مشترکین کم مصرف همه بسته تشویقی 5=1 را دریافت کردند.

وی ادامه داد: در سال پیش به ازای هر کیلو وات مصرف 100 تومان از مشترک دریافت می شد که اگر مشترک به عنوان کم مصرف محسوب می شد به ازای هر یک کیلو وات ساعت کاهش 5 برابر قیمت تمام شده به وی هدیه تشویقی تعلق می گرفت.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان در ادامه تصریح کرد: در سال جاری ( 1402) نیز در نظر داریم که این بسته تشویقی به 1=20  ارتقا پیدا کند و مشترکان کم مصرف به ازای هر کیلو وات مصرف 20 برابر هدیه تشویقی دریافت کنند.

مهندس صالحی عنوان کرد: هدیه تعلق گرفته به مشترکان خوش مصرف به صورت بستانکاری بر روی قبض برق آنها لحاظ می شود.

کاهش مصرف در ساعات پیک سال

« در سال جاری ( 1402) ساعات پیک در ساعت 12 الی 18 است و بایستی مصارف غیر ضروری را به ساعات غیر پیک ارجاع دهید.» این صحبتی بود که  مهندس مرسل صالحی در بخش دیگر صحبتهای خود به آن اشاره کرد و در ادامه گفت:  سال گذشته با انعقاد تفاهم نامه ( 5=1)  مشترکین خانگی مشمول پاداش 45 میلیارد تومانی شدند. 

راهکارهای کاهش مصرف در ساعات پیک

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان در ادامه این بخش یادآور شد: با قرار دادن درجه سرمایش کولرهای گازی بر روی 24 و قراردادن کولرهای آبی بر روی دور کند و  همچنین استفاده نکردن وسایل پرمصرف در ساعات پیک، جابجایی مصرف یک روز هفته برای صنایع  به روز تعطیل، انتقال ساعت تولید صنایع از ساعت پیک به ساعات دیگرو  استفاده از اینترنت اشیا برای مدیریت مصرف برق از جمله راهکارهایی است که می توان با انجام آن از  پیک  تابستان به خوبی گذر کنیم.

وی اظهار کرد: خوشبخانه در سال گذشته به دلیل مدیریت مصرف مشترکین در بخش خانگی هیچگونه قطعی برق  نداشتیم و دوران پیک را به خوبی پشت سر گذاشتیم .

اخطار جدی به مشترکین پر مصرف

یکی از معضلات جدی ما در بخش مدیریت مصرف عدم هماهنگی و همکاری برخی از مشترکین با ما است که به هر نحو در مصرف برق الگوی مصرف را رعایت نمی کنند به طوریکه عمده این افراد به پرداخت جریمه های مصرف بی تفاوت هستند و مبالغ بالا آنها را اذیت نمی کند.

وی ادامه داد: امسال در نظر داریم برای مشترکین پر مصرف کنتور هوشمند نصب کرده تا در صورت عدم همکاری با شرکت برق در نحوه مصرف برق آنها به صورت خودکار از راه دور قطع شود.

برچسب: جهان اقتصاد ، مصرف برق ، قبض برق ، شرکت برق ، کاهش مصرف ، مشترکین پرمصرف ، کنتور هوشمند ، اخبار روز ، ساعات پیک ، دمای آسایش



https://jahaneghtesad.com/direct/2443


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |