شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 13182 10:20 1402/12/09
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبرداد؛

دستگیری عاملان سرقت ۴۰ میلیاردی در اصفهان ، اعتراف متهمان به ۳۱ فقره سرقت

دسته‌بندی: استان‌ها
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبرداد؛

دستگیری عاملان سرقت ۴۰ میلیاردی در اصفهان ، اعتراف متهمان به ۳۱ فقره سرقت

دسته‌بندی: استان‌ها

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری 2 سارق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: متهمان به 31 فقره سرقت مغازه و خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از برخی از واحد های صنفی و سرقت خودرو در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اصفهان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل های وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی در نهایت هویت 2 عامل اصلی این سرقت ها را شناسایی و اقدامات گسترده میدانی خود برای شناسایی مخفیگاه آنان را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سرانجام پس از شناسایی محل اختفاء متهمان، کارآگاهان طی هماهنگی با مرجع قضائی هر 2 نفر را در یک عملیات کاملا هماهنگ دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به 23 فقره سرقت از مغازه و 8 فقره سرقت خودرو افزود: طبق برآورد انجام شده ارزش اموال به سرقت رفته از مغازه ها توسط این 2 متهم بالغ بر 40 میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ ترکیان در پایان حاطر نشان کرد: در این راستا ضمن کشف 8 دستگاه خودرو وانت مزدا و مقادیری امول مسروقه دیگر و تحویل آن به مالباختگان، 2 مالخر این پرونده نیز دستگیر که به همراه سایر متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

 

 

برچسب: اصفهان ، سرقت ، پلیس آگاهی استان اصفهان



https://jahaneghtesad.com/direct/13182


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |