یکشنبه 09 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 7407 18:23 1402/06/20
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد:

خلق حماسه باشکوه اربعین حسینی با همت و جهاد مردم و مسئولان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد:

خلق حماسه باشکوه اربعین حسینی با همت و جهاد مردم و مسئولان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خلق حماسه باشکوه اربعین با همت و جهاد همه مردم و مسئولان رقم خورد که جای تشکر دارد.

محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور یکصدو یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تلاش همه بخش‌ها برای برگزاری راهپیمایی اربعین و ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) اظهار کرد: مردم و مسئولان، موکب‌داران، خیران، هیأت‌های مذهبی، دستگاه‌ها و ادارات از ماه‌ها قبل تلاش کردند تا این حماسه باشکوه خلق شود و این جز به عشق امام حسین (ع) رقم نمی‌خورد.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان توفیق داشتند در این سفر معنوی حضور پیدا کنند به همین دلیل هفته گذشته جلسات ما تعطیل بود. به نوبه خود از این همکاران به ویژه از همکاران مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف که در این ایام خدمت بی دریغی به زائران ارائه کردند تشکر می‌کنیم. البته که اجر اصلی عنایتی است از سوی خداوند و امام حسین (ع) که ان شاء الله نصیب به همه ما و مشتاقانی که موفق به حضور نشدند می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از همه خادمان و موکب‌داران درخواست می‌کنیم که با تقویت خدمات خود از هم اکنون آماده خدمت‌رسانی پرشور برای سال آینده باشند.

این مقام مسئول در پایان گفت: به خانواده‌هایی که در طول این مسیر عزیزان خود را از دست دادند، به ویژه سید رضا نریمانی مداح اهل بیت (ع) که مادر خود را در بازگشت از سفر اربعین بر اثر سانحه تصادف از دست داد تسلیت عرض می‌کنیم.

 

برچسب: جهان اقتصاد ، مدیریت شهری ، اربعین ، اصفهان ، اخبار روز ، شورای شهر



https://jahaneghtesad.com/direct/7407


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |